Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого ⚖ Головна ⓘ Довiдка
Авторизацiя
Прiзвище (укр.)
N Читацького квитка
 

Бази даних


Зведений електронний каталог «Правова освіта. Правова культура» - результати пошуку

Вид пошуку

  • Власна база даних
  • Більше 728 000 документів: книги, статті, збірники наукових праць, рідкісні видання, дисертації, автореферати
  • Створюється з 1999 року
  • Легкий, зручний, багатоаспектний інформаційний пошук
  • Можливість цілодобово працювати з інформаційним контентом
  • Електронне замовлення книг дистанційно
Область поиска
 Найдено в других БД:Eлектронний каталог (3)
Формат представлення знайдених документів :
полный информационныйкраткий
Пошуковий запит: 

(<.>K=ECDL$<.>)

Загальна кількість знайденихдокументів : 1
1.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 341.232.7(082)/Р 64
Автор(ы) :
Заглавие : Розвиток міжнародного співробітництва в галузі освіти у контексті Болонського процесу: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (Ялта 5-7 берез. 2009 р.)/ М-во освіти і науки України, Акад. пед. наук України, М-во освіти і науки АР Крим, Заклад освіти "Баранович. держ. ун-т", Балт. Міжнар. Акад. (м. Рига, Латвія), Вища шк. психології (м. Рига, Латвія), Ун-т Генуї (м. Генуя, Італія), Ун-т Яна Длугоша в Ченстохові (м. Ченстохова, Польща), Респ. вищ. навч. закл. "Крим. гуманіт. ун-т" (м. Ялта, Україна); редкол. О. В. Глузман [та ін.]. Ч. 1
Выходные данные : Ялта: РВНЗ КГУ, 2009
Колич.характеристики :237 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Міністерство освіти і АР Крим, Заклад освіти "Барановичський державний університет", Балтійська Міжнародна Академія (м. Рига, Латвія), Вища школа психології (м. Рига, Латвія), Університет Генуї (м. Генуя, Італія), Університет Яна Длугоша в Ченстохові (м. Ченстохова, Польща), Республиканский вищий навчальний заклад "Кримський гуманітарний університет" (м. Ялта, Україна)
Цена : Б.ц.
УДК : 341.232.7(082)
ББК : Х916.6 + Х.е(0)л0
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): болонський процес--вища освіта--европейские стандарты высшего образования--высшее образование--научные конференции--наукові конференції
Содержание : Проблемы креативности в современной психолого-педагогической науке/ Е. А. Ахмедова. Higher education within the legal framework of the bologna process. From commitment to reality/ Albu Ioana. Роль международных программ в сфере правового воспитания молодежи/ Б. В. Бабин. Развитие эмоциональной саморегуляции как способа улучшения мотивационно-ценностного отношения учащихся к процессу обучения/ Ю. В. Башкирова. Деятельность человека как одна из самых актуальных экологических проблем в наше время/ Е. С. Бекетова. Сравнительный анализ содержания, структуры и функций деятельности альтернативных высших учебных заведений/ А. А. Боднар. До питання про розвиток саморефлексії суб'єкта/ Н. М. Богданова. Анализ понятия "лицо с ограниченными возможностями жизнедеятельности" в международных и отечественных научных исследованиях/ Ю. В. Богинская. Значення Болонського процесу у формуванні особистості фахівця-психолога/ Л. С. Бондар, І. Ф. Муханова. Роль переживання у структуруванні системних характеристик підсвідомого (на матеріалі АСПН)/ Л. Л. Бондаревська. Болонський процес: особливості впровадження в університетах Канади/ М. В. Борисова. Педагогический менеджмент - новая управленческая парадигма/ Н. А. Бреславец. Модернизация образовательной системы Украины в контексте Болонского процесса/ А. А. Бубнова. Розвиток педагогічної освіти України та її інтеграція в європейський освітній простір/ М. Ю. Бубнова. Мотивція вдосконалення професійної діяльності студентів в контексті Болонського процесу/ О. В. Буюславська. Опыт международного сотрудничества немецкого технического факультета донецкого национального технического университета/ Я. В. Булахова. Цілеспрямоване виховання - вирішальний чинник розвитку особистості/ Ю. О. Бурцева. Формування перспективного стану держави за умов переходу від діючого світогляду/ Т. О. Бутирська. Сучасні тенденції розвитку післядипломної освіти Швейцарії та України у контексті Болонського процесу/ Л. П. Черток. Інтелектуальна тестова система для сертифікації ECDL/ П. В. Четирбок. Тестування - складова навчально-контролюючого процесу кредитно-модульної системи навчання/ Я. Я. Чорненький. Дошкольное образование в европейских странах: сравнительный аспект/ Н. В. Давкуш. Підготовка до управління пізнавальною діяльністю у змісті курсу "дошкільна педагогіка"/ О. В. Добрєва. Теорія розв'язання винахідницьких задач (ТРВЗ) як наука та навчальний предмет/ Т. М. Дорожко. Теоретичні аспекти проблеми формування в молодших школярів інтересу до навчально-пізнавальної діяльності/ М. І. Гайдур. Засоби формування дитячої картини світу/ Н. В. Горбунова. Педагогические основы поликультурного воспитания/ Н. Н. Харькова. Інтегроване інформаційне середовище юридичної освіти/ С. М. Іванов [и др.]. Особенности физического и психического развития подростков/ А. А. Иванова. Творчий підхід до управління кафедрою в умовах европейского поступу України/ Л. М. Іващенко. Психологічні засади формування іншомовної професійно-комунікативної компетенції майбутніх менеджерів/ І. Б. Каменська. Международные связи университетов в аспекте интернационализации образовательного пространства/ В. И. Кочурко, В. И. Зуев. Шлях до створення європейської зони вищої освіти/ Н. С. Колосок. Компетентнісно-орієнтований підхід як інноваційна стратегія в освітньому середовищі України в контексті Болонського процесу/ Н. І. Король. Інноваційні технології виховання соціально-активних молодих українців/ Н. Ю. Корольова. Особливості професійної підготовки кадрів в умовах розвитку інтеграційних процесів в державі/ Н. О. Коваль. Психологический аспект внедрения болонского процесса в Украине/ Н. И. Ковальчишина, Г. А. Литвинова. Провідні тенденції розвитку національних систем освіти та технології їх реалізації/ О. А. Коваленко. Инновационные формы профилактики кариеса зубов в дошкольных образовательных учреждениях: инновационный проект "стоматологический спектакль"/ Т. Н. Терехова [и др.]. Актуальные проблемы цветовой психодиагностики/ С. В. Кучеренко. Провідна роль університетів у сучасному інтеграційному освітньому процесі/ В. М. Кузнецова. Організація неперервної професійної підготовки в Данії/ О. Ю. Леонтьева. Вплив стилю сімейного виховання на розвиток особистості підлітка/ Т. В. Лібер. Гранти як засіб розвитку співробітництва між вищими навчальними закладами України та зарубіжних країн: становлення поняття "грант" в Україні/ Т. В. Луньова. Греческие пословицы и поговорки в нравственном воспитании детей/ Ю. В. Майборода. Універсальні геометричні побудови як засіб формування графічних умінь студентів-дизайнерів/ Г. Є. Максименко. Сутність правової культури керівників дошкільних навчальних закладів/ М. М. Марченко. Основные тенденции в развитии содержания образования/ М. И. Меерович. Проблемы преподавания иностранного языка в смешанных группах специализированного факультета/ Е. О. Мельникова. Особливості реалізації індивідуальної траєкторії навчання під час формування пізнавально-творчої самостійності студентів/ С. В. Міхно. Сучасні тенденції покращення якості освіти в зарубіжних педагогічних університетах/ Н. А. Глузман. Болонський процес в Україні: реалії і перспективи вищої освіти/ О. А. Мкртічян. Первая и вторая сигнальные системы действительности/ Л. Н. Москаева. Воспитание, развитие и значение осанки/ Р. А. Мусзафаева. О некоторых уроках практической реализации болонской декларации/ И. П. Навка. Здоровье и обучение: инновационная модель подготовки практических психологов в условиях экономического кризиса/ В. Н. Никитин. Підготовка майбутніх вчителів музики до конструктивної діяльності в контексті сучасних освітніх тенденцій/ Л. Г. Ніколаєнко. Перспективы развития международной академической мобильности в образовании специалистов социальной сферы/ А. П. Орлова. Створення єдиного освітнього середовища професійної освіти в умовах європейської інтеграції/ М. І. Пальчук. Динаміка змін ціннісних орієнтацій студентської молоді в контексті Болонського процесу/ Ю. В. Пелех. Міжнародні програми як засіб надання освіти особам з обмеженими можливостями/ М. В. Перфільєва, Н. М. Коляда, П. В. Дячук. Свобода особистості як головний чинник становлення духовного потенціалу майбутнього фахівця/ А. М. Растригіна. Стратегия психологической социализации лиц с ограниченными физическими возможностями в условиях обучения в вузе/ Е. Ю. Бруннер. Особенности подготовки кадров для банковской сферы Украины в контексте Болонского процесса/ Е. В. Нанивская.
Экземпляры :НБ НЮУ(1)
Свободны : НБ НЮУ(1)
Найти похожие
 

Умовні позначення місця знаходження

3_пов.(ЗПІ) – зала правової інформації, НБК

4_пов.(НАб) – абонемент наукової літератури, НБК

4_пов.(ДБФ) – довідково-бібліографічний фонд, НБК

5_пов.(З/П) – зала періодичних видань, НБК

6_пов.(АХЛ) – абонемент художньої літератури, НБК

6_пов.(ЗІЛ) – зала літератури іноземними мовами, НБК

7_пов.(Хр) – книгосховище, НБК

8_пов.(РК) – книгосховище рідкісних видань та дисертацій, НБК

НБВ – інформаційно-бібліографічний відділ, НБК, 7 поверх

Ст.Аб. – студентський абонемент, НБК, 5 поверх

Філ №1 – філія № 1 (вул. Динамівська, 4)

Філ №2 – філія № 2 (вул. Григорія Сковороди, 106)

Полт. фак. – Полтавський юридичний інститут, м. Полтава