Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого ⚖ Головна ⓘ Довiдка
Авторизацiя
Прiзвище (укр.)
N Читацького квитка
 

Бази даних


Зведений електронний каталог «Правова освіта. Правова культура» - результати пошуку

Вид пошуку

  • Власна база даних
  • Більше 728 000 документів: книги, статті, збірники наукових праць, рідкісні видання, дисертації, автореферати
  • Створюється з 1999 року
  • Легкий, зручний, багатоаспектний інформаційний пошук
  • Можливість цілодобово працювати з інформаційним контентом
  • Електронне замовлення книг дистанційно
Область поиска
 Найдено в других БД:Eлектронний каталог (27)
Формат представлення знайдених документів :
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Пошуковий запит: 

(<.>A=Ваксман, Р. В.$<.>)

Загальна кількість знайденихдокументів : 4
Показані документи с 1 по 4
1.
Х623.90
З-36

    Засоби та механізми господарсько-правового регулювання [Текст] : колект. монографія / за наук. ред. Д. В. Задихайла. - Х. : Юрайт, 2013. - 416 с. - (Серія "Наукові праці каф. господар. права Нац. ун-ту "Юрид. акад. України ім. Ярослава Мудрого" ; т. 3). -
ББК Х623.90

Экземпляры всего: 1
НБ НЮУ (1)
Свободны: НБ НЮУ (1)

Найти похожие

2.
А/реф.
Х623.9
В 14
Ваксман, Р. В..
    Вдосконалення господарсько-правового забезпечення рекламної діяльності [Текст] : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.04 - Господарське право, господарсько-процесуальне право / Р. В. Ваксман ; кер. роботи Д. В. Задихайло ; офіц. опон.: О. П. Подцерковний, І. Б. Чайкін ; НЮУ ім. Я. Мудрого. - Харків : [б. в.], 2014. - 20 с. -
ББК Х623.9

Аннотация: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук за спеціальністю 12.00.04 – господарське право; господарсько-процесуальне право. – Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, Міністерство освіти і науки України, Харків, 2014.
Дисертацію присвячено дослідженню правових проблем удосконалення правового регулювання рекламної діяльності в Україні. Запропоновані визначення базових правових категорій: «реклама», «рекламна діяльність», «рекламний продукт», «ринок рекламних послуг», «рекламні послуги», «недобросовісні рекламні послуг» та здійснено відмежування реклами від споріднених понять (оголошення, інформація, продакт плейсмент) та видів діяльності (маркетинг, журналістика). Визначено основні дисфункції у нормативному регулюванні реклами в Україні за різними напрямками та розглянуто їх правову природу, наслідки їх неврегульованості, можливі варіанти їх усунення. Здійснено порівняльно-правовий аналіз законодавства України про рекламу з положеннями нормативно-правових актів зарубіжних країн, на підставі цього внесено конкретні пропозиції щодо вдосконалення нормативного матеріалу у Законі України «Про рекламу» шляхом інкорпорації норм у законодавство України про рекламну діяльність. Обгрунтовується необхідність обмеження використання маніпулятивних технологій у рекламі з відповідними пропозиціями щодо запобігання справляння впливу такої реклами на споживачів.
Запропоновано розробити нову редакцію Закону України «Про рекламу», яка має передбачити конкретні новації щодо його модернізації за такими напрямками: модернізація структури закону з метою систематизації викладення нормативного матеріалу; розширення понятійного апарату та визначення змісту основних правових засобів регулювання; впровадження системного договірного забезпечення; регламентація особливостей рекламування специфічних видів товарів та послуг, що дозволить забезпечити ефективне нормативне регулювання реклами в Україні відповідно до вимог сучасності.

Экземпляры всего: 1
НБ НЮУ (1)
Свободны: НБ НЮУ (1)

Найти похожие

3.
Дис.
Х623.90
В 14
Ваксман, Р. В..
    Вдосконалення господарсько-правового забезпечення рекаламної діяльності [Текст] : дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.04 - Господарське право, господарсько-процесуальне право / Р. В. Ваксман ; наук. кер. Д. В. Задихайло ; НЮУ ім. Я. Мудрого. - Х. : б. в., 2014. - 224 с. -
ББК Х623.90

Экземпляры всего: 1
НБ НЮУ (1)
Свободны: НБ НЮУ (1)

Найти похожие

4.
Х623.9
В 14
Ваксман, Р. В..
    Рекламна діяльність: проблеми господарсько-правового забезпечення [Текст] : монографія / Р. В. Ваксман ; НЮУ ім. Я. Мудрого. - Харків : Юрайт, 2014. - 208 с. - (Наукові праці кафедри господарського права). -
ББК Х623.9 + Х623.195

Экземпляры всего: 1
НБ НЮУ (1)
Свободны: НБ НЮУ (1)

Найти похожие

 

Умовні позначення місця знаходження

3_пов.(ЗПІ) – зала правової інформації, НБК

4_пов.(НАб) – абонемент наукової літератури, НБК

4_пов.(ДБФ) – довідково-бібліографічний фонд, НБК

5_пов.(З/П) – зала періодичних видань, НБК

6_пов.(АХЛ) – абонемент художньої літератури, НБК

6_пов.(ЗІЛ) – зала літератури іноземними мовами, НБК

7_пов.(Хр) – книгосховище, НБК

8_пов.(РК) – книгосховище рідкісних видань та дисертацій, НБК

НБВ – інформаційно-бібліографічний відділ, НБК, 7 поверх

Ст.Аб. – студентський абонемент, НБК, 5 поверх

Філ №1 – філія № 1 (вул. Динамівська, 4)

Філ №2 – філія № 2 (вул. Григорія Сковороди, 106)

Полт. фак. – Полтавський юридичний інститут, м. Полтава