Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого ⚖ Головна ⓘ Довiдка
Авторизацiя
Прiзвище (укр.)
N Читацького квитка
 

Бази даних


Е-картотека "Публікації вчених НЮУ ім. Ярослава Мудрого в Scopus" - результати пошуку

Вид пошуку

  • Власна база даних
  • Більше 728 000 документів: книги, статті, збірники наукових праць, рідкісні видання, дисертації, автореферати
  • Створюється з 1999 року
  • Легкий, зручний, багатоаспектний інформаційний пошук
  • Можливість цілодобово працювати з інформаційним контентом
  • Електронне замовлення книг дистанційно
Область поиска
 Найдено в других БД:Eлектронний каталог (64)
Формат представлення знайдених документів :
полный информационныйкраткий
Пошуковий запит: 

(<.>U=330.1<.>)

Загальна кількість знайденихдокументів : 1
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Bartosova, Viera, Drobyazko, Svetlana, Bielialov, Taliat, Nechyporuk, Liudmyla, Dzhyhora, Olha
Заглавие : Company strategic change management in the open innovation system
Место публикации : Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity. - 2023. - Vol. 9, Iss. 2. - Ст.Article number: 100087. - P.[1-12]
УДК : 330.1
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): competitive position--конкурентна позиція--конкурентная позиция--economic development--економічний розвиток--экономическое развитие--open innovations--відкриті інновації--открытые инновации--strategic changes--стратегічні зміни--стратегические изменения--strategic management--стратегічний менеджмент--стратегический менеджмент
Аннотация: The article examines the management of strategic changes as a purposeful influence on the enterprise, which is a platform of strategic changes, to determine its position regarding strategic goals and conditions formed under the influence of a changing operating environment. The theoretical and methodological basis of the study is the provisions of the change management theory. The main study method is cognitive modeling aimed at the formalization of decision-making processes in the area of strategic change management. For the study, open access corporate reports of the Volkswagen Group were used. A cognitive model of the company's activity was built taking into account strategic changes to ensure strategic changes and study the mutual influence of concepts in the process of implementing changes. An evaluation of the results of modeling the influence of the indicators of the cognitive model on the factors of strategic change management was carried out. As a conclusion, it allows you to make a forecast of concepts. Thus, thanks to the introduction of strategic changes in the open innovation system, the indicator "Financing and other resource provision" will reach the desired value (an increase of 177.5 million euros) in 2 years.
Анотація - 0 байт
Анотація,
Текст - 0 байт
Текст,
Scopus - 0 байт
Scopus
Найти похожие
 

Умовні позначення місця знаходження

3_пов.(ЗПІ) – зала правової інформації, НБК

4_пов.(НАб) – абонемент наукової літератури, НБК

4_пов.(ДБФ) – довідково-бібліографічний фонд, НБК

5_пов.(З/П) – зала періодичних видань, НБК

6_пов.(АХЛ) – абонемент художньої літератури, НБК

6_пов.(ЗІЛ) – зала літератури іноземними мовами, НБК

7_пов.(Хр) – книгосховище, НБК

8_пов.(РК) – книгосховище рідкісних видань та дисертацій, НБК

НБВ – інформаційно-бібліографічний відділ, НБК, 7 поверх

Ст.Аб. – студентський абонемент, НБК, 5 поверх

Філ №1 – філія № 1 (вул. Динамівська, 4)

Філ №2 – філія № 2 (вул. Григорія Сковороди, 106)

Полт. фак. – Полтавський юридичний інститут, м. Полтава