Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого ⚖ Головна ⓘ Довiдка
Авторизацiя
Прiзвище (укр.)
N Читацького квитка
 

Бази даних


Eлектронний каталог - результати пошуку

Вид пошуку

  • Власна база даних
  • Більше 728 000 документів: книги, статті, збірники наукових праць, рідкісні видання, дисертації, автореферати
  • Створюється з 1999 року
  • Легкий, зручний, багатоаспектний інформаційний пошук
  • Можливість цілодобово працювати з інформаційним контентом
  • Електронне замовлення книг дистанційно
Область поиска
Формат представлення знайдених документів :
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Пошуковий запит: 

(<.>U=659<.>)

Загальна кількість знайденихдокументів : 8
Показані документи с 1 по 8
1.
Осаула, В. О..
    Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання [Текст] / В. О. Осаула // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : наук. журн. - 2019. - N 3. - С. 88-93. - Бібліогр. : с. 92-93.
УДК

Текст - 0 байт
Текст

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : СБО (1)
Свободны: СБО (1)

Найти похожие

2.
У9(4УКР)42
П 32

Габрид, А. І.
    Міжнародний кодекс рекламної діяльності [Електронний ресурс] / А. І. Габрид, О. Є. Громова. - Електрон. текстові дані // Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 29 трав. 2019 р.) / Київ. нац. торгов.-економ. ун-т. - Київ : Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019. - С. 37-40. - Бібліогр. : с. 40
УДК
ББК У9(4УКР)42

Текст - 0 байт
Текст

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ел.верс. (1)
Свободны: Ел.верс. (1)

Найти похожие

3.
У9(4УКР)42
П 32

Даниленко, Н. А.
    Маркетингові інновації у діяльності рекламного агентства [Електронний ресурс] / Н. А. Даниленко, О. В. Голік. - Електрон. текстові дані // Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 29 трав. 2019 р.) / Київ. нац. торгов.-економ. ун-т. - Київ : Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019. - С. 40-42. - Бібліогр. : с. 42
УДК
ББК У9(4УКР)42

Текст - 0 байт
Текст

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ел.верс. (1)
Свободны: Ел.верс. (1)

Найти похожие

4.
У9(4УКР)42
П 32

Кармазінова, В. Д.
    Брендинг громадських організацій [Електронний ресурс] / В. Д. Кармазінова. - Електрон. текстові дані // Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 29 трав. 2019 р.) / Київ. нац. торгов.-економ. ун-т. - Київ : Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019. - С. 43-44. - Бібліогр. : с. 44
УДК
ББК У9(4УКР)42

Текст - 0 байт
Текст

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ел.верс. (1)
Свободны: Ел.верс. (1)

Найти похожие

5.
У9(4УКР)42
П 32

Ляшко, І. І.
    Торговельна реклама товарів як спосіб впливу на купівельний попит [Електронний ресурс] / І. І. Ляшко. - Електрон. текстові дані // Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 29 трав. 2019 р.) / Київ. нац. торгов.-економ. ун-т. - Київ : Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019. - С. 45-48. - Бібліогр. : с. 47-48
УДК
ББК У9(4УКР)42

Текст - 0 байт
Текст

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ел.верс. (1)
Свободны: Ел.верс. (1)

Найти похожие

6.
Х623.9
З-13

Ваксман, Р. В..
    Рекламна діяльність: обмеження та привілеї [Текст] / Р. В. Ваксман // Завдання господарсько-правової політики держави в умовах четвертої промислової революції : матеріали круглого столу, м. Харків, 2019 р. / М-во освіти і науки України, Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого. - Харків : ФОП Бровін О. В., 2019. - С. 31-33
УДК
ББК Х623.9 + Х.е(4Укр)л0


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 3_пов.(ЗПІ) (1)
Свободны: 3_пов.(ЗПІ) (1)

Найти похожие

7.
Ю2
А 43

Коваль, В. .
    Оптимальність як критерій адаптованості реклами у контексті комунікативної діяльності [Текст] / В. Коваль // Актуальні проблеми сучасної філософії та науки: виклики сьогодення : зб. наук. пр. (за матеріалами V Міжвуз. наук.-теорет. конф. молодих науковців від 4 груд. 2019 р.) / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. Івана Франка, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Рівнен. держ. гуманітар. ун-т, Соціолог. асоц. України. - Київ : КВІЦ, 2020. - С. 152-155. - Бібліогр. : с. 155 . - ISBN 978-617-697-117-7
УДК
ББК Ю2


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 4_пов.(НАб) (1)
Свободны: 4_пов.(НАб) (1)

Найти похожие

8.
Ю2
А 43

Слюсар, М. .
    Гендерна комунікація у сучасному рекламному просторі: світоглядно-комунікативний аспект [Текст] / М. Слюсар // Актуальні проблеми сучасної філософії та науки: виклики сьогодення : зб. наук. пр. (за матеріалами V Міжвуз. наук.-теорет. конф. молодих науковців від 4 груд. 2019 р.) / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. Івана Франка, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Рівнен. держ. гуманітар. ун-т, Соціолог. асоц. України. - Київ : КВІЦ, 2020. - С. 188-191. - Бібліогр. : с. 190-191 . - ISBN 978-617-697-117-7
УДК
ББК Ю2


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 4_пов.(НАб) (1)
Свободны: 4_пов.(НАб) (1)

Найти похожие

 

Умовні позначення місця знаходження

3_пов.(ЗПІ) – зала правової інформації, НБК

4_пов.(НАб) – абонемент наукової літератури, НБК

4_пов.(ДБФ) – довідково-бібліографічний фонд, НБК

5_пов.(З/П) – зала періодичних видань, НБК

6_пов.(АХЛ) – абонемент художньої літератури, НБК

6_пов.(ЗІЛ) – зала літератури іноземними мовами, НБК

7_пов.(Хр) – книгосховище, НБК

8_пов.(РК) – книгосховище рідкісних видань та дисертацій, НБК

НБВ – інформаційно-бібліографічний відділ, НБК, 7 поверх

Ст.Аб. – студентський абонемент, НБК, 5 поверх

Філ №1 – філія № 1 (вул. Динамівська, 4)

Філ №2 – філія № 2 (вул. Григорія Сковороди, 106)

Полт. фак. – Полтавський юридичний інститут, м. Полтава