Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого ⚖ Головна ⓘ Довiдка
Авторизацiя
Прiзвище (укр.)
N Читацького квитка
 

Бази даних


Eлектронний каталог - результати пошуку

Вид пошуку

  • Власна база даних
  • Більше 728 000 документів: книги, статті, збірники наукових праць, рідкісні видання, дисертації, автореферати
  • Створюється з 1999 року
  • Легкий, зручний, багатоаспектний інформаційний пошук
  • Можливість цілодобово працювати з інформаційним контентом
  • Електронне замовлення книг дистанційно
Область поиска
Формат представлення знайдених документів :
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Пошуковий запит: 

(<.>U=339.138<.>)

Загальна кількість знайденихдокументів : 19
Показані документи с 1 по 19
1.
У9(4УКР)421.217
К 73
Котлер, Ф. .
    Основы маркетинга [Текст] / Филип Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. - Москва : Прогресс, 1990. - 736 с. -
УДК
ББК У9(4УКР)421.217

Экземпляры всего: 5
4_пов.(НАб) (4), хр-Д (1)
Свободны: 4_пов.(НАб) (4), хр-Д (1)

Найти похожие

2.
У9(4/8)42
С 36
Сильва, Х. .
    Искусство торговли по методу Сильва [Текст] : пер. с англ. / Х. Сильва, Э. Бернд. - 4-е изд. - Минск : Попурри, 1999. - 304 с. - (Бизнес-нестандартно!). - Пер. изд. : Sales Power. -
УДК
ББК У9(4/8)42

Экземпляры всего: 1
4_пов.(НАб) (1)
Свободны: 4_пов.(НАб) (1)
КОЛЕКЦІЯ ГРОШЕВОГО Ю. М. - Инв №: 50669D
Найти похожие

3.
У9(0)421.217
К 73
Котлер, Ф. .
    Стратегічний маркетинг для навчальних закладів [Текст] / Філіп Котлер, Карен Ф. А. Фокс. - Київ : УАМ : Хімджест, 2011. - 580 с. - (Бібліотека Української Асоціації Маркетингу). -
УДК
ББК У9(0)421.217 + Ч30/49

Экземпляры всего: 1
4_пов.(НАб) (1)
Свободны: 4_пов.(НАб) (1)
КОЛЕКЦІЯ ТАЦІЯ В. Я. - Инв №: 52275D
Найти похожие

4.
Я54
Н 35

Набатова, О. О..
    Продуктовий консалтинг: сутність, основні послуги та технології [Текст] / О. О. Набатова // Національний юридичний університет ім. Ярослава Мудрого. Економічна теорія та право = Экономическая теория и право = Economic theory and law : зб. наук. пр. / Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого. - Харків : Право, 2019. - 2019. № 4 (39). - С. 83-98. - Бібліогр. : с. 94-96.
УДК
ББК Я54


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

5.
Акимов, Д. И.
    Проблемы формирования концептуальных основ социального маркетинга [Текст] / Д. И. Акимов // Практична психологія та соціальна робота. - 2008. - N 4. - С. 17-20. - Библиогр. : с. 20. . - ISSN 2307-5880
УДК


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

6.
Я54
Х 21

Зацерківна, М. О.
    Функції, структура й основи формування іміджу закладів вищої освіти [Текст] / М. О. Зацерківна // Харківська державна академія культури. Вісник Харківської державної академії культури : зб. наук. пр. / "Харків. держ. акад. культури. - Харків : ХДАК, 2018. - Вип. 53 : Серія: Соціальні коммунікації. - С. 233-241. - Бібліогр. : с. 240-241.
УДК
ББК Я54


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

7.
Я54
Н 35

Губін, К. Г..
    Шляхи розвитку маркетингового бізнес-консалтингу в Україні [Текст] / К. Г. Губін // Національний юридичний університет ім. Ярослава Мудрого. Економічна теорія та право = Экономическая теория и право = Economic theory and law : зб. наук. пр. / Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого. - Харків : Право, 2021. - 2021. № 2 (45). - С. 52-67. - Бібліогр. : с. 62-65
УДК
ББК Я54

Текст - 0 байт
Текст

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

8.
Я54
Н 35

Shved, Yu. A.
    Impact of COVID-19 on the scope and framework of due dilligence [Текст] / Yu. A. Shved // Національний юридичний університет ім. Ярослава Мудрого. Економічна теорія та право = Экономическая теория и право = Economic theory and law : зб. наук. пр. / Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого. - Харків : Право, 2021. - 2021. № 2 (45). - С. 130-133
УДК
ББК Я54

Текст - 0 байт
Текст

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

9.
Я54
Н 35

Камінська, Т. М..
    Дискусійні проблеми діяльності міжнародних консалтингових компаній в умовах пандемії COVID-19 [Текст] / Т. М. Камінська // Національний юридичний університет ім. Ярослава Мудрого. Економічна теорія та право = Экономическая теория и право = Economic theory and law : зб. наук. пр. / Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого. - Харків : Право, 2021. - 2021. № 2 (45). - С. 133-136
УДК
ББК Я54

Текст - 0 байт
Текст

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

10.
Я54
Н 35

Левковець, О. М..
    Lean-startup для корпорацій: актуальні технології інноваційного бізнес-консалтінгу [Текст] / О. М. Левковець // Національний юридичний університет ім. Ярослава Мудрого. Економічна теорія та право = Экономическая теория и право = Economic theory and law : зб. наук. пр. / Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого. - Харків : Право, 2021. - 2021. № 2 (45). - С. 136-141
УДК
ББК Я54

Текст - 0 байт
Текст

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

11.
Я54
Н 35

Іващенко, М. В..
    Актуальні питання медіавпливу в PR-консалтінгу [Текст] / М. В. Іващенко // Національний юридичний університет ім. Ярослава Мудрого. Економічна теорія та право = Экономическая теория и право = Economic theory and law : зб. наук. пр. / Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого. - Харків : Право, 2021. - 2021. № 2 (45). - С. 141-145. - Бібліогр. : с. 144-145
УДК
ББК Я54

Текст - 0 байт
Текст

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

12.
Могилевська, О. Ю.
    Dіgital-технології у підприємницькій діяльності в контексті розвитку Індустрії 4.0 в Україні [Електронний ресурс] / О. Ю. Могилевська, А. М. Слободяник // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія "Економічні науки". - 2022. - N 1
УДК

Текст - 0 байт
Текст

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ел.верс. (1)
Свободны: Ел.верс. (1)

Найти похожие

13.
Семененко, К. Ю.
    Адаптована концепція холістичного маркетингу як інструмент залучення та утримання споживачів [Електронний ресурс] / К. Ю. Семененко, М. Є. Дунін, С. Б. Розумей // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія "Економічні науки". - 2022. - N 4
УДК

Текст - 0 байт
Текст

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ел.верс. (1)
Свободны: Ел.верс. (1)

Найти похожие

14.
Liang, R. .
    Consumer psychology: the core of brand strategy implementation [Електронний ресурс] / R. Liang, K. Blumska, T. Xu // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія "Економічні науки". - 2022. - N 4
УДК

Текст - 0 байт
Текст

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ел.верс. (1)
Свободны: Ел.верс. (1)

Найти похожие

15.
Shcherbachenko, V. O.
    Communication of stakeholders in the process of commercialization of innovations in the world market [Електронний ресурс] / V. O. Shcherbachenko, S. I. Kotenko, L. Yu. Saher // Академічний огляд : наук. журнал. - 2022. - N 2. - С. 158-170. - Бібліогр. : с. 167-170 . - ISSN 2522-9745
УДК

Текст - 0 байт
Текст

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ел.верс. (1)
Свободны: Ел.верс. (1)

Найти похожие

16.
Носань, Н. С..
    Продакт-плейсмент як сучасний прийом маркетингу [Електронний ресурс] / Н. С. Носань, О. О. Кладова // Вісник науки та освіти : електронний журнал. - 2022. - N 3(3). - С. 286-294. - Бібліогр. : с. 293-294
УДК

Текст - 0 байт
Текст

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ел.верс. (1)
Свободны: Ел.верс. (1)

Найти похожие

17.
Orlov, N. M.
    New Product in Marketing and Organization of Its Production in Modern Conditions [Text] / N. M. Orlov, E. A. Kovalenko // Міжнародний журнал освіти і науки = International journal of education and science. - 2018. - Том Vol.1, N No.1/2. - P28-33 . - ISSN 2618-0553
УДК


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

18.
Ржеуський, А. .
    SWOT-аналіз дистанційного бібліотечно-інформаційного обслуговування бібліотек закладів вищої освіти України [Текст] / А. Ржеуський, Н. Кунанець // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : наук. журн. - 2023. - N 2. - С. 11-24. - Бібліогр. : с. 23-24
УДК

Текст - 0 байт
Текст

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ел.верс. (1)
Свободны: Ел.верс. (1)

Найти похожие

19.
Я54
К 38

Крикун, В.
    Сучасні технології аналізу поведінки споживачів у цифровому маркетингу [Текст] / В. Крикун // Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Міжнародні відносини / Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ : ВПЦ "Київ. ун-т", 2021. - 2021. Вип. 1 (53). - С. 36-41. - Бібліогр. : с. 41
УДК
ББК Я54 + Ф4


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

 

Умовні позначення місця знаходження

3_пов.(ЗПІ) – зала правової інформації, НБК

4_пов.(НАб) – абонемент наукової літератури, НБК

4_пов.(ДБФ) – довідково-бібліографічний фонд, НБК

5_пов.(З/П) – зала періодичних видань, НБК

6_пов.(АХЛ) – абонемент художньої літератури, НБК

6_пов.(ЗІЛ) – зала літератури іноземними мовами, НБК

7_пов.(Хр) – книгосховище, НБК

8_пов.(РК) – книгосховище рідкісних видань та дисертацій, НБК

НБВ – інформаційно-бібліографічний відділ, НБК, 7 поверх

Ст.Аб. – студентський абонемент, НБК, 5 поверх

Філ №1 – філія № 1 (вул. Динамівська, 4)

Філ №2 – філія № 2 (вул. Григорія Сковороди, 106)

Полт. фак. – Полтавський юридичний інститут, м. Полтава