Пошуковий запит: <.>U=659$<.> |
Загальна кількість знайденихдокументів : 51
Показані документи с 1 по 20 |
|
1.
| Нестеряк, Ю. В. Становлення національного інформаційного простору України (період 1989-1993 років) [Текст] / Ю. В. Нестеряк> // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2018. - N 1. - С. 11-17 : портр. - Бібліогр. : с. 16-17.
. - ISSN 2310-2837 Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : 5_пов.(З/П) (1) Свободны: 5_пов.(З/П) (1)
Найти похожие
|
2.
| Рачинська, О. А. Трансформація наукового усвідомлення поняттєвого апарату соціальної реклами [Текст] / О. А. Рачинська> // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2018. - N 2. - С. 76-81 : портр. - Бібліогр. : с. 80-81.
. - ISSN 2310-2837 Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : 5_пов.(З/П) (1) Свободны: 5_пов.(З/П) (1)
Найти похожие
|
3.
| Нестеряк, Ю. В. Розвиток національного інформаційного простору України (1994 - 2004 рр.) [Текст] / Ю. В. Нестеряк> // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2018. - N 2. - С. 98-104 : портр. - Бібліогр. : с. 103-104.
. - ISSN 2310-2837 Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : 5_пов.(З/П) (1) Свободны: 5_пов.(З/П) (1)
Найти похожие
|
4.
| Х628.371 М 42 Медиа, терроризм и евроатлантическая интеграция [Текст] : сб. работ / Центр социально-экономических исследований "Диаматик" ; ред. Ю. Л. Гребенчук. - Киев : Диаматик, 2007. - 72 с. - ББК Х628.371 + Ч612.4
Экземпляры всего: 1 3_пов.(ЗПІ) (1) Свободны: 3_пов.(ЗПІ) (1)
Найти похожие
|
5.
| Нестеряк, Ю. В.. Розвиток національного інформаційного простору України (2005-2014 pp.) [Текст] / Ю. В. Нестеряк> // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2018. - N 3. - С. 181-188. - Бібліогр. : с. 187-188
. - ISSN 2310-2837 Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : 5_пов.(З/П) (1) Свободны: 5_пов.(З/П) (1)
Найти похожие
|
6.
| Мельник, Т. . Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз [Текст] / Т. Мельник, А. Варібрусова> // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - N 5. - С. 32-54. - Бібліогр. : с. 51-54
. - ISSN 1028-7507 Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : 5_пов.(З/П) (1) Свободны: 5_пов.(З/П) (1)
Найти похожие
|
7.
| Бистрякова, В. Н.. Логотип у рекламі [Текст] / В. Н. Бистрякова, М. В. Осипчук, А. М. Осадча> // Харківський національний університет внутрішніх справ. Європейські перспективи = European perspectives. - 2017. - N 1. - С. 160-166. - Бібліогр. : с. 165-166.
. - ISSN 2519-2299 ББК Х623.195 Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : 5_пов.(З/П) (1) Свободны: 5_пов.(З/П) (1)
Найти похожие
|
8.
| Х623.3 Д 59Тверезенко, О. О. Використання об'єктів патентного права у рекламі: договірне регулювання [Текст] : [Розд. 3.] / О. О. Тверезенко> // Договори щодо розпорядження майновими правами на об'єкти патентного права : монографія / Нац. акад. прав. наук України, НДІ інтелект. власності; наук. ред. Н. М. Мироненко. - Київ : Інтерсервіс, 2018. - Т. 2. - С. 54-70
. - ISBN 978-617-696-791-0 ББК Х623.3 + Х623.312 Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : 3_пов.(ЗПІ) (1) Свободны: 3_пов.(ЗПІ) (1)
Найти похожие
|
9.
| Сопова, К. Висновки експертів, патентних повірених та інших фахівців у справах щодо прав на торговельні марки [Текст] / К. Сопова> // Теорія і практика інтелектуальної власності. - 2019. - N 1. - С. 50-58. - Бібліогр. : с. 55-57
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : 5_пов.(З/П) (2) Свободны: 5_пов.(З/П) (2)
Найти похожие
|
10.
| Синиця, А. Створені вирізняти. Торгівельні марки та розрізняльна здатність [Текст] / А. Синиця> // Юридична газета. - 2019. - N 28/29. - С. 42-43
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : 5_пов.(З/П) (1) Свободны: 5_пов.(З/П) (1)
Найти похожие
|
11.
| Коваль, І. Щодо істотних умов ліцензійного договору на використання торговельної марки [Текст] / І. Коваль, Г. Ткачук> // Теорія і практика інтелектуальної власності. - 2019. - N 2. - С. 31-38. - Бібліогр. : с. 37
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : 5_пов.(З/П) (2) Свободны: 5_пов.(З/П) (2)
Найти похожие
|
12.
| Нестеряк, Ю. М. Новітній період розвитку національного інформаційного простору України (з початку 2014 р.) [Текст] / Ю. М. Нестеряк> // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2019. - N 3. - С. 123-130. - Бібліогр. : с. 129-130.
. - ISSN 2310-2837 Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : 5_пов.(З/П) (1) Свободны: 5_пов.(З/П) (1)
Найти похожие
|
13.
| Венгер, К. . Першість леді. Як генерував та розвивався інститут першої леді країни у світі [Текст] / К. Венгер> // Український юрист. - 2019. - N 12. - С. 18-19
. - ISSN 1726-3077 Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : 5_пов.(З/П) (1) Свободны: 5_пов.(З/П) (1)
Найти похожие
|
14.
| Ч6 Р 69 Ромат, Е. В. Реклама [Текст] : учебник / Е. В. Ромат. - 3-е изд., перераб. и доп. - Харьков ; Киев : Студцентр, 2000. - 480 с. - ББК Ч6
Экземпляры всего: 1 4_пов.(НАб) (1) Свободны: 4_пов.(НАб) (1)
Найти похожие
|
15.
| Я54 Н 35Акайомова, А. В. Семіотична модель комунікації реклами [Текст] / А. В. Акайомова> // Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. Гілея : Науковий вісник : зб. наук. праць / Нац. пед. ун-т ім. Драгоманова, УАН. - Київ : ВІР УАН, 2011. - Вип. 45 (№3). - С. 593-599. - Бібліогр. : с. 598-599
ББК Я54 Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : 5_пов.(З/П) (1) Свободны: 5_пов.(З/П) (1)
Найти похожие
|
16.
| Шумілова, А. . Відбиток епохи у кіноплакатах 1947 - 1994 років [Текст] / А. Шумілова> // Бібл. вісн. : наук.-теорет. та практ. журн. . - 2019. - N 4. - С. 41-42.
Рец. на кн.: Гутник Л. Український кіноплакат 1947 - 1994 років з фондів Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського : наук. кат. / Людмила Гутник ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. - Київ : Академперіодика, 2018. 576 с.: 104 с. іл. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : НБВ (1) Свободны: НБВ (1)
Найти похожие
|
17.
| Осаула, В. О.. Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання [Текст] / В. О. Осаула> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : наук. журн. - 2019. - N 3. - С. 88-93. - Бібліогр. : с. 92-93.
Текст - 0 байт Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : СБО (1) Свободны: СБО (1)
Найти похожие
|
18.
| Коржова, Т. В.. До питання розробки стратегії брендингу університету [Текст] / Т. В. Коржова> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : наук. журн. - 2019. - N 4. - С. 102-109. - Бібліогр. : с. 108-109.
Текст - 0 байт Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : СБО (1) Свободны: СБО (1)
Найти похожие
|
19.
| Василенко, В. . Соціокомунікаційні технології інмутації як негативний чинник впливу на процес формування іміджу ЗВО: способи нівелювання [Текст] / В. Василенко> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. . - 2019. - N 4. - С. 16-20 : табл. - Бібліогр. : с. 18-19
. - ISSN 2076-9326 Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : 5_пов.(З/П) (1) Свободны: 5_пов.(З/П) (1)
Найти похожие
|
20.
| Сафонова, Т. . Формування іміджу сучасного бібліотекаря як важливий напрям PR-діяльності бібліотеки [Текст] / Т. Сафонова> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. . - 2019. - N 7. - С. 25-28. - Бібліогр. : с. 28.
. - ISSN 2076-9326 Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : НБВ (1) Свободны: НБВ (1)
Найти похожие
|
|
|