Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого ⚖ Головна ⓘ Довiдка
Авторизацiя
Прiзвище (укр.)
N Читацького квитка
 

Бази даних


Eлектронний каталог - результати пошуку

Вид пошуку

  • Власна база даних
  • Більше 728 000 документів: книги, статті, збірники наукових праць, рідкісні видання, дисертації, автореферати
  • Створюється з 1999 року
  • Легкий, зручний, багатоаспектний інформаційний пошук
  • Можливість цілодобово працювати з інформаційним контентом
  • Електронне замовлення книг дистанційно
Область поиска
в найденном
Формат представлення знайдених документів :
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Пошуковий запит: 

<.>U=659$<.>

Загальна кількість знайденихдокументів : 51
Показані документи с 1 по 20
 1-20    21-40   41-51 
1.
Ч11(4УКР)
К 90

Остропольська, 3. М.
    PR-технології в контексті комунікативних та інформаційних підходів [Текст] / 3. М. Остропольська // Культура України : зб. наук. пр. / Харків. держ. акад. культури. - Харків : ХДАК, 2009. - Вип. 28. - С. 147-155. - Бібліогр. : с. 155.
УДК
ББК Ч11(4УКР)


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

2.
Ч214
Н 34

Вайсєро, Я. І..
    Брeнд у соціальних мерeжах [Електронний ресурс] / Я. І. Вайсєро // Науковий простір: актуальні питання, досягнення та інновації : матеріали III Міжнар. наук. конф., м. Хмельницький, 13 трав., 2022 р. / Міжнар. центр наук. досліджень. - Вінниця : Європ. наук. платформа, 2022. - С. 100-104. - Бібліогр. : с. 104
УДК
ББК Ч214

Текст - 0 байт
Текст

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ел.верс. (1)
Свободны: Ел.верс. (1)

Найти похожие

3.
У050
Б 87

    Бренд-менеджмент : маркетингові технології [Електронний ресурс] : Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 11 берез.2021 р.) / Київ. нац. торгов.-економ. ун-т, Академія економічної освіти, Вища школа економіки та менеджменту в публічному адмініструванні. - Київ : Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2021. - 394 с. - Режим доступу: https://knute.edu.ua/file/MjIxNw==/869a861e10a5e8636d95d861b6ca498e.pdf . - Назва з екрана. -
УДК
ББК У050

Текст - 0 байт
Текст
Экземпляры всего: 1
Ел.верс. (1)
Свободны: Ел.верс. (1)

Найти похожие

4.
У9(4УКР)42
П 32

Кармазінова, В. Д.
    Брендинг громадських організацій [Електронний ресурс] / В. Д. Кармазінова. - Електрон. текстові дані // Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 29 трав. 2019 р.) / Київ. нац. торгов.-економ. ун-т. - Київ : Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019. - С. 43-44. - Бібліогр. : с. 44
УДК
ББК У9(4УКР)42

Текст - 0 байт
Текст

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ел.верс. (1)
Свободны: Ел.верс. (1)

Найти похожие

5.
Шумілова, А. .
    Відбиток епохи у кіноплакатах 1947 - 1994 років [Текст] / А. Шумілова // Бібл. вісн. : наук.-теорет. та практ. журн. . - 2019. - N 4. - С. 41-42.
Рец. на кн.: Гутник Л. Український кіноплакат 1947 - 1994 років з фондів Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського : наук. кат. / Людмила Гутник ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. - Київ : Академперіодика, 2018. 576 с.: 104 с. іл.
УДК


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НБВ (1)
Свободны: НБВ (1)

Найти похожие

6.
Х623.3
Д 59

Тверезенко, О. О.
    Використання об'єктів патентного права у рекламі: договірне регулювання [Текст] : [Розд. 3.] / О. О. Тверезенко // Договори щодо розпорядження майновими правами на об'єкти патентного права : монографія / Нац. акад. прав. наук України, НДІ інтелект. власності; наук. ред. Н. М. Мироненко. - Київ : Інтерсервіс, 2018. - Т. 2. - С. 54-70 . - ISBN 978-617-696-791-0
УДК
ББК Х623.3 + Х623.312


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 3_пов.(ЗПІ) (1)
Свободны: 3_пов.(ЗПІ) (1)

Найти похожие

7.
Сопова, К.
    Висновки експертів, патентних повірених та інших фахівців у справах щодо прав на торговельні марки [Текст] / К. Сопова // Теорія і практика інтелектуальної власності. - 2019. - N 1. - С. 50-58. - Бібліогр. : с. 55-57
УДК


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : 5_пов.(З/П) (2)
Свободны: 5_пов.(З/П) (2)

Найти похожие

8.
Ч11(4УКР)
К 90

Шевчук, Ю. С.
    Вплив реклами на перцептивні властивості художнього фільму [Текст] / Ю. С. Шевчук // Культура України : зб. наук. пр. / Харків. держ. акад. культури. - Харків : ХДАК, 2014. - Вип. 47. - С. 138-147. - Бібліогр. : с. 146-147.
УДК
ББК Ч11(4УКР)


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : хр (1), 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: хр (1), 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

9.
Ю2
А 43

Слюсар, М. .
    Гендерна комунікація у сучасному рекламному просторі: світоглядно-комунікативний аспект [Текст] / М. Слюсар // Актуальні проблеми сучасної філософії та науки: виклики сьогодення : зб. наук. пр. (за матеріалами V Міжвуз. наук.-теорет. конф. молодих науковців від 4 груд. 2019 р.) / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. Івана Франка, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Рівнен. держ. гуманітар. ун-т, Соціолог. асоц. України. - Київ : КВІЦ, 2020. - С. 188-191. - Бібліогр. : с. 190-191 . - ISBN 978-617-697-117-7
УДК
ББК Ю2


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 4_пов.(НАб) (1)
Свободны: 4_пов.(НАб) (1)

Найти похожие

10.
Коржова, Т. В..
    До питання розробки стратегії брендингу університету [Текст] / Т. В. Коржова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : наук. журн. - 2019. - N 4. - С. 102-109. - Бібліогр. : с. 108-109.
УДК

Текст - 0 байт
Текст

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : СБО (1)
Свободны: СБО (1)

Найти похожие

11.
Я54
Х 21

Барна, Н. В.
    Еволюція рекламного дискурсу та становлення інституцій рекламної діяльності [Текст] / Н. В. Барна, О. О. Волинець // Харківська державна академія культури. Вісник Харківської державної академії культури : зб. наук. пр. / "Харків. держ. акад. культури. - Харків : ХДАК, 2013. - Вип.41 . - С. 165-173. - Бібліогр. : с. 173.
УДК
ББК Я54


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

12.
У9(4УКР)42
П 32

Савченко, Л. В.
    Екологічна упаковка як елемент "зеленої" логістики [Електронний ресурс] / Л. В. Савченко, Г. Л. Клевака, Ю. О. Літвінчук. - Електрон. текстові дані // Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 29 трав. 2019 р.) / Київ. нац. торгов.-економ. ун-т. - Київ : Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019. - С. 128-130. - Бібліогр. : с. 130
УДК
ББК У9(4УКР)42

Текст - 0 байт
Текст

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ел.верс. (1)
Свободны: Ел.верс. (1)

Найти похожие

13.
Шпар, К.
    Завоювання довіри у неспокійні часи - політичний PR у Східній Європі [Текст] / К. Шпар // Огляд Україна Брюссель. - 2020. - N 4(жовтень). - С. 48-53 . - ISSN 2736-4305
УДК


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : 5_пов.(З/П) (2)
Свободны: 5_пов.(З/П) (2)

Найти похожие

14.
Бистрякова, В. Н..
    Логотип у рекламі [Текст] / В. Н. Бистрякова, М. В. Осипчук, А. М. Осадча // Харківський національний університет внутрішніх справ. Європейські перспективи = European perspectives. - 2017. - N 1. - С. 160-166. - Бібліогр. : с. 165-166. . - ISSN 2519-2299
УДК
ББК Х623.195


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

15.
У9(4УКР)42
П 32

Габрид, А. І.
    Міжнародний кодекс рекламної діяльності [Електронний ресурс] / А. І. Габрид, О. Є. Громова. - Електрон. текстові дані // Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 29 трав. 2019 р.) / Київ. нац. торгов.-економ. ун-т. - Київ : Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019. - С. 37-40. - Бібліогр. : с. 40
УДК
ББК У9(4УКР)42

Текст - 0 байт
Текст

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ел.верс. (1)
Свободны: Ел.верс. (1)

Найти похожие

16.
У9(4УКР)42
П 32

Даниленко, Н. А.
    Маркетингові інновації у діяльності рекламного агентства [Електронний ресурс] / Н. А. Даниленко, О. В. Голік. - Електрон. текстові дані // Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 29 трав. 2019 р.) / Київ. нац. торгов.-економ. ун-т. - Київ : Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019. - С. 40-42. - Бібліогр. : с. 42
УДК
ББК У9(4УКР)42

Текст - 0 байт
Текст

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ел.верс. (1)
Свободны: Ел.верс. (1)

Найти похожие

17.
Х628.371
М 42

    Медиа, терроризм и евроатлантическая интеграция [Текст] : сб. работ / Центр социально-экономических исследований "Диаматик" ; ред. Ю. Л. Гребенчук. - Киев : Диаматик, 2007. - 72 с. -
УДК
ББК Х628.371 + Ч612.4

Экземпляры всего: 1
3_пов.(ЗПІ) (1)
Свободны: 3_пов.(ЗПІ) (1)

Найти похожие

18.
Мельник, Т. .
    Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз [Текст] / Т. Мельник, А. Варібрусова // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - N 5. - С. 32-54. - Бібліогр. : с. 51-54 . - ISSN 1028-7507
УДК


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

19.
Х621.162: Ч23
А 43

Тугарова, О. К.
    Недосконалість правового регулювання реклами як деструктивний фактор інформаційної безпеки [Текст] / О. К. Тугарова // Актуальні проблеми управління інформаційною безпекою держави : ІХ Всеукр. наук.-практ. конф. : матеріали конф. (Київ, 30 берез. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, Ін-т модерн. змісту освіти, М-во інформ. політики України, Нац. акад. СБУ, НДІ інформатики і права НАПрН України. - Київ : Нац. акад. СБУ, 2018. - С. 277-279. - Бібліогр. : с. 278-279
УДК
ББК Х621.162: Ч23 + Х.е(4УКР)л0


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 3_пов.(ЗПІ) (1)
Свободны: 3_пов.(ЗПІ) (1)

Найти похожие

20.
Нестеряк, Ю. М.
    Новітній період розвитку національного інформаційного простору України (з початку 2014 р.) [Текст] / Ю. М. Нестеряк // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2019. - N 3. - С. 123-130. - Бібліогр. : с. 129-130. . - ISSN 2310-2837
УДК


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-51 
 

Умовні позначення місця знаходження

3_пов.(ЗПІ) – зала правової інформації, НБК

4_пов.(НАб) – абонемент наукової літератури, НБК

4_пов.(ДБФ) – довідково-бібліографічний фонд, НБК

5_пов.(З/П) – зала періодичних видань, НБК

6_пов.(АХЛ) – абонемент художньої літератури, НБК

6_пов.(ЗІЛ) – зала літератури іноземними мовами, НБК

7_пов.(Хр) – книгосховище, НБК

8_пов.(РК) – книгосховище рідкісних видань та дисертацій, НБК

НБВ – інформаційно-бібліографічний відділ, НБК, 7 поверх

Ст.Аб. – студентський абонемент, НБК, 5 поверх

Філ №1 – філія № 1 (вул. Динамівська, 4)

Філ №2 – філія № 2 (вул. Григорія Сковороди, 106)

Полт. фак. – Полтавський юридичний інститут, м. Полтава