Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого ⚖ Головна ⓘ Довiдка
Авторизацiя
Прiзвище (укр.)
N Читацького квитка
 

Бази даних


Eлектронний каталог - результати пошуку

Вид пошуку

  • Власна база даних
  • Більше 728 000 документів: книги, статті, збірники наукових праць, рідкісні видання, дисертації, автореферати
  • Створюється з 1999 року
  • Легкий, зручний, багатоаспектний інформаційний пошук
  • Можливість цілодобово працювати з інформаційним контентом
  • Електронне замовлення книг дистанційно
Область поиска
в найденном
Формат представлення знайдених документів :
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Пошуковий запит: 

<.>U=659$<.>

Загальна кількість знайденихдокументів : 51
Показані документи с 1 по 20
 1-20    21-40   41-51 
1.

Нестеряк Ю. В. Становлення національного інформаційного простору України (період 1989-1993 років)/Ю. В. Нестеряк // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. -Киiв, 2018,N N 1.-С.11-17
2.

Рачинська О. А. Трансформація наукового усвідомлення поняттєвого апарату соціальної реклами/О. А. Рачинська // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. -Киiв, 2018,N N 2.-С.76-81
3.

Нестеряк Ю. В. Розвиток національного інформаційного простору України (1994 - 2004 рр.)/Ю. В. Нестеряк // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. -Киiв, 2018,N N 2.-С.98-104
4.

Медиа, терроризм и евроатлантическая интеграция/Центр социально-экономических исследований "Диаматик". - 2007
5.

Нестеряк Ю. В. Розвиток національного інформаційного простору України (2005-2014 pp.)/Ю. В. Нестеряк // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. -Киiв, 2018,N N 3.-С.181-188
6.

Мельник Т. Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз/Т. Мельник, А. Варібрусова // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. -Киiв:КНТЕУ, 2018,N N 5.-С.32-54
7.

Бистрякова В. Н. Логотип у рекламі/В. Н. Бистрякова, М. В. Осипчук, А. М. Осадча // Європейські перспективи. -Киiв ; Дрогобич:"Юнеско Соціо", 2017,N N 1.-С.160-166
8.

Тверезенко О. О. Використання об'єктів патентного права у рекламі: договірне регулювання/О. О. Тверезенко // Договори щодо розпорядження майновими правами на об'єкти патентного права. -Київ:Інтерсервіс, 2018. т.Т. 2.-С.54-70
9.

Сопова К. Висновки експертів, патентних повірених та інших фахівців у справах щодо прав на торговельні марки/К. Сопова // Теорія і практика інтелектуальної власності, 2019,N N 1.-С.50-58
10.

Синиця А. Створені вирізняти. Торгівельні марки та розрізняльна здатність/А. Синиця // Юридична газета. -Київ:ТОВ "Юридична газета", 2019,N N 28/29.-С.42-43
11.

Коваль І. Щодо істотних умов ліцензійного договору на використання торговельної марки/І. Коваль, Г. Ткачук // Теорія і практика інтелектуальної власності, 2019,N N 2.-С.31-38
12.

Нестеряк Ю. М. Новітній період розвитку національного інформаційного простору України (з початку 2014 р.)/Ю. М. Нестеряк // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. -Киiв, 2019,N N 3.-С.123-130
13.

Венгер К. Першість леді. Як генерував та розвивався інститут першої леді країни у світі/К. Венгер // Український юрист. -Київ:ПрАТ"Юридична практика", 2019,N N 12.-С.18-19
14.

Ромат Е. В. Реклама/Е. В. Ромат. - 2000
15.

Акайомова А. В. Семіотична модель комунікації реклами/А. В. Акайомова // Гілея. -Київ:ВІР УАН, 2011,N Вип. 45 (№3).-С.593-599
16.

Шумілова А. Відбиток епохи у кіноплакатах 1947 - 1994 років/А. Шумілова // Бібліотечний вісник. -Київ:Наук.-вид. центр НБУВ, 2019,N N 4.-С.41-42.
17.

Осаула В. О. Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання/В. О. Осаула // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. -Київ:Нац. акад. керів. кадрів культури і мистецтв, 2019,N N 3.-С.88-93
18.

Коржова Т. В. До питання розробки стратегії брендингу університету/Т. В. Коржова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. -Київ:Нац. акад. керів. кадрів культури і мистецтв, 2019,N N 4.-С.102-109
19.

Василенко В. Соціокомунікаційні технології інмутації як негативний чинник впливу на процес формування іміджу ЗВО: способи нівелювання/В. Василенко // Вісник Книжкової палати. -Київ, 2019,N N 4.-С.16-20
20.

Сафонова Т. Формування іміджу сучасного бібліотекаря як важливий напрям PR-діяльності бібліотеки/Т. Сафонова // Вісник Книжкової палати. -Київ, 2019,N N 7.-С.25-28
 1-20    21-40   41-51 
 

Умовні позначення місця знаходження

3_пов.(ЗПІ) – зала правової інформації, НБК

4_пов.(НАб) – абонемент наукової літератури, НБК

4_пов.(ДБФ) – довідково-бібліографічний фонд, НБК

5_пов.(З/П) – зала періодичних видань, НБК

6_пов.(АХЛ) – абонемент художньої літератури, НБК

6_пов.(ЗІЛ) – зала літератури іноземними мовами, НБК

7_пов.(Хр) – книгосховище, НБК

8_пов.(РК) – книгосховище рідкісних видань та дисертацій, НБК

НБВ – інформаційно-бібліографічний відділ, НБК, 7 поверх

Ст.Аб. – студентський абонемент, НБК, 5 поверх

Філ №1 – філія № 1 (вул. Динамівська, 4)

Філ №2 – філія № 2 (вул. Григорія Сковороди, 106)

Полт. фак. – Полтавський юридичний інститут, м. Полтава