Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого ⚖ Головна ⓘ Довiдка
Авторизацiя
Прiзвище (укр.)
N Читацького квитка
 

Бази даних


Eлектронний каталог - результати пошуку

Вид пошуку

  • Власна база даних
  • Більше 728 000 документів: книги, статті, збірники наукових праць, рідкісні видання, дисертації, автореферати
  • Створюється з 1999 року
  • Легкий, зручний, багатоаспектний інформаційний пошук
  • Можливість цілодобово працювати з інформаційним контентом
  • Електронне замовлення книг дистанційно
Область поиска
в найденном
Формат представлення знайдених документів :
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Пошуковий запит: 

<.>U=659$<.>

Загальна кількість знайденихдокументів : 51
Показані документи с 1 по 20
 1-20    21-40   41-51 
1.
Нестеряк, Ю. В.
    Становлення національного інформаційного простору України (період 1989-1993 років) [Текст] / Ю. В. Нестеряк // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2018. - N 1. - С. 11-17 : портр. - Бібліогр. : с. 16-17. . - ISSN 2310-2837
УДК


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

2.
Рачинська, О. А.
    Трансформація наукового усвідомлення поняттєвого апарату соціальної реклами [Текст] / О. А. Рачинська // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2018. - N 2. - С. 76-81 : портр. - Бібліогр. : с. 80-81. . - ISSN 2310-2837
УДК


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

3.
Нестеряк, Ю. В.
    Розвиток національного інформаційного простору України (1994 - 2004 рр.) [Текст] / Ю. В. Нестеряк // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2018. - N 2. - С. 98-104 : портр. - Бібліогр. : с. 103-104. . - ISSN 2310-2837
УДК


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

4.
Х628.371
М 42

    Медиа, терроризм и евроатлантическая интеграция [Текст] : сб. работ / Центр социально-экономических исследований "Диаматик" ; ред. Ю. Л. Гребенчук. - Киев : Диаматик, 2007. - 72 с. -
УДК
ББК Х628.371 + Ч612.4

Экземпляры всего: 1
3_пов.(ЗПІ) (1)
Свободны: 3_пов.(ЗПІ) (1)

Найти похожие

5.
Нестеряк, Ю. В..
    Розвиток національного інформаційного простору України (2005-2014 pp.) [Текст] / Ю. В. Нестеряк // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2018. - N 3. - С. 181-188. - Бібліогр. : с. 187-188 . - ISSN 2310-2837
УДК


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

6.
Мельник, Т. .
    Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз [Текст] / Т. Мельник, А. Варібрусова // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - N 5. - С. 32-54. - Бібліогр. : с. 51-54 . - ISSN 1028-7507
УДК


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

7.
Бистрякова, В. Н..
    Логотип у рекламі [Текст] / В. Н. Бистрякова, М. В. Осипчук, А. М. Осадча // Харківський національний університет внутрішніх справ. Європейські перспективи = European perspectives. - 2017. - N 1. - С. 160-166. - Бібліогр. : с. 165-166. . - ISSN 2519-2299
УДК
ББК Х623.195


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

8.
Х623.3
Д 59

Тверезенко, О. О.
    Використання об'єктів патентного права у рекламі: договірне регулювання [Текст] : [Розд. 3.] / О. О. Тверезенко // Договори щодо розпорядження майновими правами на об'єкти патентного права : монографія / Нац. акад. прав. наук України, НДІ інтелект. власності; наук. ред. Н. М. Мироненко. - Київ : Інтерсервіс, 2018. - Т. 2. - С. 54-70 . - ISBN 978-617-696-791-0
УДК
ББК Х623.3 + Х623.312


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 3_пов.(ЗПІ) (1)
Свободны: 3_пов.(ЗПІ) (1)

Найти похожие

9.
Сопова, К.
    Висновки експертів, патентних повірених та інших фахівців у справах щодо прав на торговельні марки [Текст] / К. Сопова // Теорія і практика інтелектуальної власності. - 2019. - N 1. - С. 50-58. - Бібліогр. : с. 55-57
УДК


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : 5_пов.(З/П) (2)
Свободны: 5_пов.(З/П) (2)

Найти похожие

10.
Синиця, А.
    Створені вирізняти. Торгівельні марки та розрізняльна здатність [Текст] / А. Синиця // Юридична газета. - 2019. - N 28/29. - С. 42-43
УДК


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

11.
Коваль, І.
    Щодо істотних умов ліцензійного договору на використання торговельної марки [Текст] / І. Коваль, Г. Ткачук // Теорія і практика інтелектуальної власності. - 2019. - N 2. - С. 31-38. - Бібліогр. : с. 37
УДК


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : 5_пов.(З/П) (2)
Свободны: 5_пов.(З/П) (2)

Найти похожие

12.
Нестеряк, Ю. М.
    Новітній період розвитку національного інформаційного простору України (з початку 2014 р.) [Текст] / Ю. М. Нестеряк // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2019. - N 3. - С. 123-130. - Бібліогр. : с. 129-130. . - ISSN 2310-2837
УДК


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

13.
Венгер, К. .
    Першість леді. Як генерував та розвивався інститут першої леді країни у світі [Текст] / К. Венгер // Український юрист. - 2019. - N 12. - С. 18-19 . - ISSN 1726-3077
УДК


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

14.
Ч6
Р 69
Ромат, Е. В.
    Реклама [Текст] : учебник / Е. В. Ромат. - 3-е изд., перераб. и доп. - Харьков ; Киев : Студцентр, 2000. - 480 с. -
УДК
ББК Ч6

Экземпляры всего: 1
4_пов.(НАб) (1)
Свободны: 4_пов.(НАб) (1)

Найти похожие

15.
Я54
Н 35

Акайомова, А. В.
    Семіотична модель комунікації реклами [Текст] / А. В. Акайомова // Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. Гілея : Науковий вісник : зб. наук. праць / Нац. пед. ун-т ім. Драгоманова, УАН. - Київ : ВІР УАН, 2011. - Вип. 45 (№3). - С. 593-599. - Бібліогр. : с. 598-599
УДК
ББК Я54


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

16.
Шумілова, А. .
    Відбиток епохи у кіноплакатах 1947 - 1994 років [Текст] / А. Шумілова // Бібл. вісн. : наук.-теорет. та практ. журн. . - 2019. - N 4. - С. 41-42.
Рец. на кн.: Гутник Л. Український кіноплакат 1947 - 1994 років з фондів Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського : наук. кат. / Людмила Гутник ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. - Київ : Академперіодика, 2018. 576 с.: 104 с. іл.
УДК


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НБВ (1)
Свободны: НБВ (1)

Найти похожие

17.
Осаула, В. О..
    Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання [Текст] / В. О. Осаула // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : наук. журн. - 2019. - N 3. - С. 88-93. - Бібліогр. : с. 92-93.
УДК

Текст - 0 байт
Текст

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : СБО (1)
Свободны: СБО (1)

Найти похожие

18.
Коржова, Т. В..
    До питання розробки стратегії брендингу університету [Текст] / Т. В. Коржова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : наук. журн. - 2019. - N 4. - С. 102-109. - Бібліогр. : с. 108-109.
УДК

Текст - 0 байт
Текст

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : СБО (1)
Свободны: СБО (1)

Найти похожие

19.
Василенко, В. .
    Соціокомунікаційні технології інмутації як негативний чинник впливу на процес формування іміджу ЗВО: способи нівелювання [Текст] / В. Василенко // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. . - 2019. - N 4. - С. 16-20 : табл. - Бібліогр. : с. 18-19 . - ISSN 2076-9326
УДК


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : 5_пов.(З/П) (1)
Свободны: 5_пов.(З/П) (1)

Найти похожие

20.
Сафонова, Т. .
    Формування іміджу сучасного бібліотекаря як важливий напрям PR-діяльності бібліотеки [Текст] / Т. Сафонова // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. . - 2019. - N 7. - С. 25-28. - Бібліогр. : с. 28. . - ISSN 2076-9326
УДК


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НБВ (1)
Свободны: НБВ (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-51 
 

Умовні позначення місця знаходження

3_пов.(ЗПІ) – зала правової інформації, НБК

4_пов.(НАб) – абонемент наукової літератури, НБК

4_пов.(ДБФ) – довідково-бібліографічний фонд, НБК

5_пов.(З/П) – зала періодичних видань, НБК

6_пов.(АХЛ) – абонемент художньої літератури, НБК

6_пов.(ЗІЛ) – зала літератури іноземними мовами, НБК

7_пов.(Хр) – книгосховище, НБК

8_пов.(РК) – книгосховище рідкісних видань та дисертацій, НБК

НБВ – інформаційно-бібліографічний відділ, НБК, 7 поверх

Ст.Аб. – студентський абонемент, НБК, 5 поверх

Філ №1 – філія № 1 (вул. Динамівська, 4)

Філ №2 – філія № 2 (вул. Григорія Сковороди, 106)

Полт. фак. – Полтавський юридичний інститут, м. Полтава