Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого ⚖ Головна ⓘ Довiдка
Авторизацiя
Прiзвище (укр.)
N Читацького квитка
 

Бази даних


Eлектронний каталог - результати пошуку

Вид пошуку

  • Власна база даних
  • Більше 728 000 документів: книги, статті, збірники наукових праць, рідкісні видання, дисертації, автореферати
  • Створюється з 1999 року
  • Легкий, зручний, багатоаспектний інформаційний пошук
  • Можливість цілодобово працювати з інформаційним контентом
  • Електронне замовлення книг дистанційно
Область поиска
Формат представлення знайдених документів :
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Пошуковий запит: 

(<.>U=659<.>)

Загальна кількість знайденихдокументів : 8
Показані документи с 1 по 8
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 659/О-72
Автор(ы) : Осаула, Вадим Одександрович
Заглавие : Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання
Место публикации : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія: наук. журн./ М-во культури України, Нац. акад. керів. кадрів культури і мистецтв. - Київ: Нац. акад. керів. кадрів культури і мистецтв, 2019. - N 3. - С. 88-93 (Шифр Б187807/2019/3)
Примечания : Бібліогр. : с. 92-93.
УДК : 659
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): соціальна реклама--социальная реклама--комунікація--коммуникация
Текст - 0 байт
Текст
Найти похожие
2.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 330.3/П 32
Автор(ы) : Габрид А. І., Громова О. Є.
Заглавие : Міжнародний кодекс рекламної діяльності [Электронный ресурс]
Место публикации : Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 29 трав. 2019 р.)/ Київ. нац. торгов.-економ. ун-т. - Київ: Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019. - С. 37-40 (Шифр 330.3/П 32-572300)
Вид и объем ресурса: Електрон. текстові дані
Примечания : Бібліогр. : с. 40
УДК : 330.3 + 659
ББК : У9(4УКР)42
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): рекламна діяльність--рекламная деятельность--міжнародний кодекс рекламної діяльності--международный кодекс рекламной деятельности--управління--управление
Текст - 0 байт
Текст
Найти похожие
3.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 330.3/П 32
Автор(ы) : Даниленко Н. А., Голік О. В.
Заглавие : Маркетингові інновації у діяльності рекламного агентства [Электронный ресурс]
Место публикации : Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 29 трав. 2019 р.)/ Київ. нац. торгов.-економ. ун-т. - Київ: Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019. - С. 40-42 (Шифр 330.3/П 32-572300)
Вид и объем ресурса: Електрон. текстові дані
Примечания : Бібліогр. : с. 42
УДК : 330.3 + 659
ББК : У9(4УКР)42
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): рекламные агентства--рекламні агентства--маркетингові іновації--маркетинговые инновации
Текст - 0 байт
Текст
Найти похожие
4.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 330.3/П 32
Автор(ы) : Кармазінова В. Д.
Заглавие : Брендинг громадських організацій [Электронный ресурс]
Место публикации : Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 29 трав. 2019 р.)/ Київ. нац. торгов.-економ. ун-т. - Київ: Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019. - С. 43-44 (Шифр 330.3/П 32-572300)
Вид и объем ресурса: Електрон. текстові дані
Примечания : Бібліогр. : с. 44
УДК : 330.3 + 659
ББК : У9(4УКР)42
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): громадські організації--общественные организации--брендінг--брендинг--принципи побудови--принципы построения
Текст - 0 байт
Текст
Найти похожие
5.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 330.3/П 32
Автор(ы) : Ляшко І. І.
Заглавие : Торговельна реклама товарів як спосіб впливу на купівельний попит [Электронный ресурс]
Место публикации : Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 29 трав. 2019 р.)/ Київ. нац. торгов.-економ. ун-т. - Київ: Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019. - С. 45-48 (Шифр 330.3/П 32-572300)
Вид и объем ресурса: Електрон. текстові дані
Примечания : Бібліогр. : с. 47-48
УДК : 330.3 + 659
ББК : У9(4УКР)42
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): торговая реклама--реклама--товари--товары--купівельний попит--вплив--влияние
Текст - 0 байт
Текст
Найти похожие
6.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 346.1(082)/З-13
Автор(ы) : Ваксман, Регіна Володимирівна
Заглавие : Рекламна діяльність: обмеження та привілеї
Место публикации : Завдання господарсько-правової політики держави в умовах четвертої промислової революції: матеріали круглого столу, м. Харків, 2019 р./ М-во освіти і науки України, Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого. - Харків: ФОП Бровін О. В., 2019. - С. 31-33 (Шифр 346.1(082)/З-13-380217)
УДК : 346.1(082) + 659
ББК : Х623.9 + Х.е(4Укр)л0
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): рекламна діяльність--українська рекламна спілка--право на рекламу--рекламні агентства
Найти похожие
7.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 1(082)/А 43
Автор(ы) : Коваль, Віталій
Заглавие : Оптимальність як критерій адаптованості реклами у контексті комунікативної діяльності
Место публикации : Актуальні проблеми сучасної філософії та науки: виклики сьогодення: зб. наук. пр. (за матеріалами V Міжвуз. наук.-теорет. конф. молодих науковців від 4 груд. 2019 р.)/ М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. Івана Франка, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Рівнен. держ. гуманітар. ун-т, Соціолог. асоц. України. - Київ: КВІЦ, 2020. - С. 152-155. - ISBN 978-617-697-117-7 (Шифр 1(082)/А 43-895934)
Примечания : Бібліогр. : с. 155
УДК : 1(082) + 659
ББК : Ю2
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): реклама--рекламна діяльність--рекламні комунікації--рекламні послуги
Найти похожие
8.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 1(082)/А 43
Автор(ы) : Слюсар, Микола
Заглавие : Гендерна комунікація у сучасному рекламному просторі: світоглядно-комунікативний аспект
Место публикации : Актуальні проблеми сучасної філософії та науки: виклики сьогодення: зб. наук. пр. (за матеріалами V Міжвуз. наук.-теорет. конф. молодих науковців від 4 груд. 2019 р.)/ М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. Івана Франка, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Рівнен. держ. гуманітар. ун-т, Соціолог. асоц. України. - Київ: КВІЦ, 2020. - С. 188-191. - ISBN 978-617-697-117-7 (Шифр 1(082)/А 43-895934)
Примечания : Бібліогр. : с. 190-191
УДК : 1(082) + 1:316.3 + 659
ББК : Ю2
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): реклама--рекламні комунікації--рекламна комунікація--рекламна діяльність--гендерна політика
Найти похожие
 

Умовні позначення місця знаходження

3_пов.(ЗПІ) – зала правової інформації, НБК

4_пов.(НАб) – абонемент наукової літератури, НБК

4_пов.(ДБФ) – довідково-бібліографічний фонд, НБК

5_пов.(З/П) – зала періодичних видань, НБК

6_пов.(АХЛ) – абонемент художньої літератури, НБК

6_пов.(ЗІЛ) – зала літератури іноземними мовами, НБК

7_пов.(Хр) – книгосховище, НБК

8_пов.(РК) – книгосховище рідкісних видань та дисертацій, НБК

НБВ – інформаційно-бібліографічний відділ, НБК, 7 поверх

Ст.Аб. – студентський абонемент, НБК, 5 поверх

Філ №1 – філія № 1 (вул. Динамівська, 4)

Філ №2 – філія № 2 (вул. Григорія Сковороди, 106)

Полт. фак. – Полтавський юридичний інститут, м. Полтава