Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого ⚖ Головна ⓘ Довiдка
Авторизацiя
Прiзвище (укр.)
N Читацького квитка
 

Бази даних


Eлектронний каталог - результати пошуку

Вид пошуку

  • Власна база даних
  • Більше 728 000 документів: книги, статті, збірники наукових праць, рідкісні видання, дисертації, автореферати
  • Створюється з 1999 року
  • Легкий, зручний, багатоаспектний інформаційний пошук
  • Можливість цілодобово працювати з інформаційним контентом
  • Електронне замовлення книг дистанційно
Область поиска
Формат представлення знайдених документів :
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Пошуковий запит: 

(<.>U=659<.>)

Загальна кількість знайденихдокументів : 8
Показані документи с 1 по 8
1.

Осаула В. О. Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання/В. О. Осаула // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. -Київ:Нац. акад. керів. кадрів культури і мистецтв, 2019,N N 3.-С.88-93
2.

Габрид А. І. Міжнародний кодекс рекламної діяльності/А. І. Габрид, О. Є. Громова // Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації. -Київ:Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019.-С.37-40
3.

Даниленко Н. А. Маркетингові інновації у діяльності рекламного агентства/Н. А. Даниленко, О. В. Голік // Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації. -Київ:Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019.-С.40-42
4.

Кармазінова В. Д. Брендинг громадських організацій/В. Д. Кармазінова // Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації. -Київ:Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019.-С.43-44
5.

Ляшко І. І. Торговельна реклама товарів як спосіб впливу на купівельний попит/І. І. Ляшко // Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації. -Київ:Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019.-С.45-48
6.

Ваксман Р. В. Рекламна діяльність: обмеження та привілеї/Р. В. Ваксман // Завдання господарсько-правової політики держави в умовах четвертої промислової революції. -Харків:ФОП Бровін О. В., 2019.-С.31-33
7.

Коваль В. Оптимальність як критерій адаптованості реклами у контексті комунікативної діяльності/В. Коваль // Актуальні проблеми сучасної філософії та науки: виклики сьогодення. -Київ:КВІЦ, 2020.-С.152-155
8.

Слюсар М. Гендерна комунікація у сучасному рекламному просторі: світоглядно-комунікативний аспект/М. Слюсар // Актуальні проблеми сучасної філософії та науки: виклики сьогодення. -Київ:КВІЦ, 2020.-С.188-191
 

Умовні позначення місця знаходження

3_пов.(ЗПІ) – зала правової інформації, НБК

4_пов.(НАб) – абонемент наукової літератури, НБК

4_пов.(ДБФ) – довідково-бібліографічний фонд, НБК

5_пов.(З/П) – зала періодичних видань, НБК

6_пов.(АХЛ) – абонемент художньої літератури, НБК

6_пов.(ЗІЛ) – зала літератури іноземними мовами, НБК

7_пов.(Хр) – книгосховище, НБК

8_пов.(РК) – книгосховище рідкісних видань та дисертацій, НБК

НБВ – інформаційно-бібліографічний відділ, НБК, 7 поверх

Ст.Аб. – студентський абонемент, НБК, 5 поверх

Філ №1 – філія № 1 (вул. Динамівська, 4)

Філ №2 – філія № 2 (вул. Григорія Сковороди, 106)

Полт. фак. – Полтавський юридичний інститут, м. Полтава