Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого ⚖ Головна ⓘ Довiдка
Авторизацiя
Прiзвище (укр.)
N Читацького квитка
 

Бази даних


Eлектронний каталог - результати пошуку

Вид пошуку

  • Власна база даних
  • Більше 728 000 документів: книги, статті, збірники наукових праць, рідкісні видання, дисертації, автореферати
  • Створюється з 1999 року
  • Легкий, зручний, багатоаспектний інформаційний пошук
  • Можливість цілодобово працювати з інформаційним контентом
  • Електронне замовлення книг дистанційно
Область поиска
в найденном
Формат представлення знайдених документів :
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Пошуковий запит: 

(<.>U=378.22:1(075.8)<.>)

Загальна кількість знайденихдокументів : 59
Показані документи с 1 по 20
 1-20    21-40   41-59 
1.

Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти. - 2017
2.

Тупиця А. І. Особливості підготовки докторів філософії у Канаді/А. І. Тупиця // Вісник науки та освіти. -Дніпро, 2023,N N 12.-С.819-830
3.

Ситник О. М. Роль Науково-дослідницьких центрів у процесі підготовки здобувачів третього рівня вищої освіти згідно із законом "Про вищу освіту" 2014 року/О. М. Ситник // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.146-150
4.

Козловський Ю. М. Інтегративний підхід до підготовки майбутніх докторів філософії у галузі наук про освіту/Ю. М. Козловський // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.143-145
5.

Жураковська Л. В. Академічна мобільність у підготовці докторів філософії (досвід історичного факультету ЗНУ)/Л. В. Жураковська // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.141-142
6.

Муромець В. Г. Тенденції розвитку загальних компетентностей здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти: аналіз докторських (phd) програм у Республіці Ірландія/В. Г. Муромець // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.151-154
7.

Пшенична О. С. Освітня складова підготовки докторів (phd) в галузі освіти як основа науково-педагогічного дослідження/О. С. Пшенична, Р. В. Клопов // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.164-167
8.

Письменкова Т. О. Щодо змісту освітньої компоненти в програмах підготовки докторів філософії (phd) в рамках комунікативної компетентності/Т. О. Письменкова // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.1259-163
9.

Komochkova O. Professional training of doctors of philosophy in linguistics: british experience/O. Komochkova // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.155-158
10.

Колесник Ю. М. Досвід дотримання кодексу академічної доброчесності у Запорізькому державному медичному університеті/Ю. М. Колесник, В. О. Туманський // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.127-128
11.

Ткаченко О. Р. Суб'єктивна сторона вчинення плагіату у дисертаційних дослідженнях /О. Р. Ткаченко // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.123-126
12.

Шмельова А. С. Формування академічної доброчесності учасників освітньо-наукового процесу у вищих навчальних закладах/А. С. Шмельова, О. В. Троцко // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.119-122
13.

Мельниченко С. В. Запобігання плагіату в дослідженнях молодих вчених/С. В. Мельниченко // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.129-132
14.

Халанчук Л. В. Перспективи і проблеми академічної мобільності аспірантів/Л. В. Халанчук // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.139-140
15.

Стрюк Т. Академічна мобільність як спосіб інтернаціоналізації вищої освіти/Т. Стрюк // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.136-138
16.

Федотова Т. А. Проблематика академічної мобільності аспірантів/Т. А. Федотова // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.133-135
17.

Сокольський Г. В. Особливості підготовки докторів філософії за спеціальністю 102 "Хімія" та спеціалізацією "Фізична хімія" в Національному університеті харчових технологій/Г. В. Сокольський, О. М. Мірошников // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.202
18.

Терно С. О. Роль та значення курсу "Основи критичного мислення" у підготовці докторів філософії (phd) в ЗНУ/С. О. Терно // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.198-201
19.

Проців В. В. Досвід ДВНЗ "НГУ" з проектування освітнього процесу майбутніх докторів філософії/В. В. Проців // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.192-197
20.

Мороховець Г. Ю. Змістовий модуль "Біоінформатика" як складова навчального плану підготовки докторів філософії/Г. Ю. Мороховець, О. В. Сілкова // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.203-205
 1-20    21-40   41-59 
 

Умовні позначення місця знаходження

3_пов.(ЗПІ) – зала правової інформації, НБК

4_пов.(НАб) – абонемент наукової літератури, НБК

4_пов.(ДБФ) – довідково-бібліографічний фонд, НБК

5_пов.(З/П) – зала періодичних видань, НБК

6_пов.(АХЛ) – абонемент художньої літератури, НБК

6_пов.(ЗІЛ) – зала літератури іноземними мовами, НБК

7_пов.(Хр) – книгосховище, НБК

8_пов.(РК) – книгосховище рідкісних видань та дисертацій, НБК

НБВ – інформаційно-бібліографічний відділ, НБК, 7 поверх

Ст.Аб. – студентський абонемент, НБК, 5 поверх

Філ №1 – філія № 1 (вул. Динамівська, 4)

Філ №2 – філія № 2 (вул. Григорія Сковороди, 106)

Полт. фак. – Полтавський юридичний інститут, м. Полтава