Пошуковий запит: (<.>U=378.22:1(075.8)<.>) |
Загальна кількість знайденихдокументів : 59
Показані документи с 1 по 20 |
|
1.
| Козловський Ю. М. Інтегративний підхід до підготовки майбутніх докторів філософії у галузі наук про освіту/Ю. М. Козловський // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.143-145
|
2.
| Жураковська Л. В. Академічна мобільність у підготовці докторів філософії (досвід історичного факультету ЗНУ)/Л. В. Жураковська // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.141-142
|
3.
| Халанчук Л. В. Перспективи і проблеми академічної мобільності аспірантів/Л. В. Халанчук // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.139-140
|
4.
| Ситник О. М. Роль Науково-дослідницьких центрів у процесі підготовки здобувачів третього рівня вищої освіти згідно із законом "Про вищу освіту" 2014 року/О. М. Ситник // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.146-150
|
5.
| Письменкова Т. О. Щодо змісту освітньої компоненти в програмах підготовки докторів філософії (phd) в рамках комунікативної компетентності/Т. О. Письменкова // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.1259-163
|
6.
| Komochkova O. Professional training of doctors of philosophy in linguistics: british experience/O. Komochkova // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.155-158
|
7.
| Муромець В. Г. Тенденції розвитку загальних компетентностей здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти: аналіз докторських (phd) програм у Республіці Ірландія/В. Г. Муромець // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.151-154
|
8.
| Ткаченко О. Р. Суб'єктивна сторона вчинення плагіату у дисертаційних дослідженнях /О. Р. Ткаченко // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.123-126
|
9.
| Шмельова А. С. Формування академічної доброчесності учасників освітньо-наукового процесу у вищих навчальних закладах/А. С. Шмельова, О. В. Троцко // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.119-122
|
10.
| Запобігання академічного плагіату: досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця/К. М. Амосова, Т. М. Черенько, Ю. Б. Чайковський // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.117-118
|
11.
| Колесник Ю. М. Досвід дотримання кодексу академічної доброчесності у Запорізькому державному медичному університеті/Ю. М. Колесник, В. О. Туманський // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.127-128
|
12.
| Стрюк Т. Академічна мобільність як спосіб інтернаціоналізації вищої освіти/Т. Стрюк // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.136-138
|
13.
| Федотова Т. А. Проблематика академічної мобільності аспірантів/Т. А. Федотова // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.133-135
|
14.
| Мельниченко С. В. Запобігання плагіату в дослідженнях молодих вчених/С. В. Мельниченко // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.129-132
|
15.
| Пшенична О. С. Освітня складова підготовки докторів (phd) в галузі освіти як основа науково-педагогічного дослідження/О. С. Пшенична, Р. В. Клопов // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.164-167
|
16.
| Сокольський Г. В. Особливості підготовки докторів філософії за спеціальністю 102 "Хімія" та спеціалізацією "Фізична хімія" в Національному університеті харчових технологій/Г. В. Сокольський, О. М. Мірошников // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.202
|
17.
| Терно С. О. Роль та значення курсу "Основи критичного мислення" у підготовці докторів філософії (phd) в ЗНУ/С. О. Терно // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.198-201
|
18.
| Проців В. В. Досвід ДВНЗ "НГУ" з проектування освітнього процесу майбутніх докторів філософії/В. В. Проців // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.192-197
|
19.
| Мороховець Г. Ю. Змістовий модуль "Біоінформатика" як складова навчального плану підготовки докторів філософії/Г. Ю. Мороховець, О. В. Сілкова // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.203-205
|
20.
| Гордійчук С. В. Забезпечення якості підготовки магістрів та докторів філософії (PhD) з медсестринства в умовах реформування вищої медичної освіти/С. В. Гордійчук // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти:Запоріз. нац. ун-т, 2017.-С.212-215
|
|
|