Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого ⚖ Головна ⓘ Довiдка
Авторизацiя
Прiзвище (укр.)
N Читацького квитка
 

Бази даних


Eлектронний каталог - результати пошуку

Вид пошуку

  • Власна база даних
  • Більше 728 000 документів: книги, статті, збірники наукових праць, рідкісні видання, дисертації, автореферати
  • Створюється з 1999 року
  • Легкий, зручний, багатоаспектний інформаційний пошук
  • Можливість цілодобово працювати з інформаційним контентом
  • Електронне замовлення книг дистанційно
Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Е-картотека "Публікації вчених НЮУ ім. Ярослава Мудрого в Scopus" (1)
Формат представлення знайдених документів :
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Пошуковий запит: 

(<.>U=378.147<.>)

Загальна кількість знайденихдокументів : 63
Показані документи с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-63 
1.

Вієвська М. Формування мотивації фахівця до безперервної професійної освіти/М. Вієвська, Л. Красовська // Вища школа. -К.:Знання, 2011,N N 1.-С.75-82
2.

Шелестова А. М. Онлайн сервіси як перспективні та альтернативні засоби навчання студентів ВНЗ України/А. М. Шелестова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. -Київ:Нац. акад. керів. кадрів культури і мистецтв, 2018,N N 2.-С.23-29
3.

Комар Ю. М. Основи навчання студента. Кн. 1:Самоуправління навчанням. - 2006
4.

Комар Ю. М. Основи навчання студента. Кн. 1:Самоуправління навчанням. - 2006
5.

Солошенко О. Використання методики ресурсно-орієнтованого навчання при викладанні дисциплін гуманітарного циклу: теоретичний аспект/О. Солошенко, О. Колмакова // Новий Колегіум. -Х.:Колегіум, 2018,N N 3.-С.62-67
6.

Волосюк М. Формування предметних компетенцій в умовах іншомовного навчального середовища/М. Волосюк, О. Проценко, О. Печерцев // Новий Колегіум. -Х.:Колегіум, 2018,N N 3.-С.80-84
7.

Вержанская О. Клубное обучение как один из инструментов коммуникативной активности студентов/О. Вержанская, Т. Лагута. // Новий Колегіум. -Х.:Колегіум, 2018,N N 4.-С.26-28
8.

Хоменко Л. Використання технології Bring Your Own Device у підготовці майбутніх учителів освітньої галузі "Технології"/Л. Хоменко // Вища школа. -Київ:Знання, 2018,N N 12.-С.76-85
9.

Спіцин Є. Когнітивний підхід у підготовці майбутніх офіцерів-прикордонників до спілкування англійською мовою/Є. Спіцин, Н. Назаренко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогіка. -Київ:ВПЦ "Київ. ун-т", 2018,N 2018. Вип. 1(7).-С.62-65
10.

Шевченко І. Ю. Перспективи вдосконалення освітньо-професійних програм підготовки фахівців для автомобільної промисловості на засадах дуальної форми навчання/І. Ю. Шевченко // Економіка, фінанси, право. -Киiв, 2019,N N 8.-С.26-31
11.

Тодика Ю. М. Роль викладання конституційного права України для формування сучасної правової культури студентів-юристів/Ю. М. Тодика // Парадигми конституційного права: історія та сучасність. XII Тодиківські читання. -Харків:Права людини, 2019.-С.29-31
12.

Яригіна Є. П. Дуальна модель освіти: досвід запровадження/Є. П. Яригіна // Проблеми нормотворення, реалізації та тлумачення норм права у світлі загальновизнаного принципу верховенства права. -Харків:Право, 2019.-С.104-106
13.

Захарчин Г. Особливості викладання економічних дисциплін у сучасних реаліях/Г. Захарчин // Вища школа. -Київ:Знання, 2019,N N 10.-С.45-54
14.

Преимущества адаптивной системы обучения/Ю. В. Бунтури, О. В. Канищева, М. А. Вовк // Проблеми і перспективи розвитку IT-індустрії. -Харків:ХНЕУ ім. Семена Кузнеця, 2017.-С.68
15.

Гороховатський О. В. Етапи створення електронних навчальних курсів/О. В. Гороховатський // Проблеми і перспективи розвитку IT-індустрії. -Харків:ХНЕУ ім. Семена Кузнеця, 2017.-С.71
16.

Бережна О. Б. Реалізація функцій педагогічного дизайну на прикладі дисципліни "Інформатика і комп'ютерна техніка"/О. Б. Бережна // Проблеми і перспективи розвитку IT-індустрії. -Харків:ХНЕУ ім. Семена Кузнеця, 2017.-С.85
17.

Кузьменко О. В. Навчальний семінар як об'єкт педагогічного дослідження/О. В. Кузьменко, Н. Б. Решетняк // Вестник. -Харьков:НТУ "ХПИ", 2011,N Вип. 30:Актуальные проблемы развития украинского общества.-С.15-20
18.

Нестуля О. Моделювання дидактичної системи формування лідерської компетентності майбутніх менеджерів у сучасному університеті/О. Нестуля, С. Нестуля, Н. Кононец // Вища школа. -Київ:Знання, 2020,N N 1.-С.55-71
19.

Винничук Р. Інноваційні підходи до мотивації студентів покоління Z/Р. Винничук // Вища школа. -Київ:Знання, 2020,N N 1.-С.72-79
20.

Олійник A. B. Використання методів статистики та Google Форм для покращення освітнього процесу з навчальної дисципліни "Цивільний захист у надзвичайних ситуаціях"/A. B. Олійник, Є. В. Карманний // Реалізація права на працю і безпека людини в сучасних умовах життєдіяльності. -Харків:НЮУ ім. Ярослава Мудрого, 2019.-С.412-417
 1-20    21-40   41-60   61-63 
 

Умовні позначення місця знаходження

3_пов.(ЗПІ) – зала правової інформації, НБК

4_пов.(НАб) – абонемент наукової літератури, НБК

4_пов.(ДБФ) – довідково-бібліографічний фонд, НБК

5_пов.(З/П) – зала періодичних видань, НБК

6_пов.(АХЛ) – абонемент художньої літератури, НБК

6_пов.(ЗІЛ) – зала літератури іноземними мовами, НБК

7_пов.(Хр) – книгосховище, НБК

8_пов.(РК) – книгосховище рідкісних видань та дисертацій, НБК

НБВ – інформаційно-бібліографічний відділ, НБК, 7 поверх

Ст.Аб. – студентський абонемент, НБК, 5 поверх

Філ №1 – філія № 1 (вул. Динамівська, 4)

Філ №2 – філія № 2 (вул. Григорія Сковороди, 106)

Полт. фак. – Полтавський юридичний інститут, м. Полтава