Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого ⚖ Головна ⓘ Довiдка
Авторизацiя
Прiзвище (укр.)
N Читацького квитка
 

Бази даних


Eлектронний каталог - результати пошуку

Вид пошуку

  • Власна база даних
  • Більше 728 000 документів: книги, статті, збірники наукових праць, рідкісні видання, дисертації, автореферати
  • Створюється з 1999 року
  • Легкий, зручний, багатоаспектний інформаційний пошук
  • Можливість цілодобово працювати з інформаційним контентом
  • Електронне замовлення книг дистанційно
Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Е-картотека "Публікації вчених НЮУ ім. Ярослава Мудрого в Scopus" (1)
Формат представлення знайдених документів :
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Пошуковий запит: 

(<.>U=378.147<.>)

Загальна кількість знайденихдокументів : 63
Показані документи с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-63 
1.

Комар Ю. М. Основи навчання студента. Кн. 1:Самоуправління навчанням. - 2006
2.

Комар Ю. М. Основи навчання студента. Кн. 1:Самоуправління навчанням. - 2006
3.

Дмитренко Т. О. Парадигма управління як підгрунтя проектування компонентів педагогічної системи/Т. О. Дмитренко, А. І. Прокопенко, К. В. Яресько // Вісник Харківської державної академії культури. -Харків:ХДАК, 2009. т.Вип.27.-С.188-200
4.

Марченко О. Г. Уточнення психолого-педагогічної сутності поняття "навчальна інформація"/О. Г. Марченко // Вісник Харківської державної академії культури. -Харків:ХДАК, 2011. т.Вип.33.-С.249-257
5.

Кузьменко О. В. Навчальний семінар як об'єкт педагогічного дослідження/О. В. Кузьменко, Н. Б. Решетняк // Вестник. -Харьков:НТУ "ХПИ", 2011,N Вип. 30:Актуальные проблемы развития украинского общества.-С.15-20
6.

Вієвська М. Формування мотивації фахівця до безперервної професійної освіти/М. Вієвська, Л. Красовська // Вища школа. -К.:Знання, 2011,N N 1.-С.75-82
7.

Метьолкіна О. Експериментальна перевірка ефективності англомовної компетенції в діалогічному мовленні студентів-митників/О. Метьолкіна // Педагогічні науки. -Полтава:ПНПУ, 2011,N 2011. Вип. 2.-С.86-89
8.

Барабанова Н. Р. Соціально-ділова компетентність сучасного фахівця: проблеми розвитку та моделювання/Н. Р. Барабанова // Вісник Харківської державної академії культури. -Харків:ХДАК, 2012. т.Вип.38.-С.258
9.

Тодорова Є. М. Методологічно-концептуальні засади сучасного бібліографознавства (2 частина)/Є. М. Тодорова // Вісник Харківської державної академії культури. -Харків:ХДАК, 2014. т.Вип.44.-С.63-72
10.

Саєнко Н. В. Про досвід і завдання патріотичного виховання/Н. В. Саєнко // Вісник Харківської державної академії культури. -Харків:ХДАК, 2014. т.Вип.42.-С.269-277
11.

Тодорова Є. М. Методологічно-концептуальні засади сучасного бібліографознавства (частина 1)/Є. М. Тодорова // Вісник Харківської державної академії культури. -Харків:ХДАК, 2014. т.Вип.43.-С.136-143
12.

Барабанова Н. Р. Структурна характеристика соціально-ділової комунікації в професійній сфері/Н. Р. Барабанова // Вісник Харківської державної академії культури. -Харків:ХДАК, 2015. т.Вип.47:Серія: Соціальні коммунікації.-С.100-109
13.

Гороховатський О. В. Етапи створення електронних навчальних курсів/О. В. Гороховатський // Проблеми і перспективи розвитку IT-індустрії. -Харків:ХНЕУ ім. Семена Кузнеця, 2017.-С.71
14.

Бережна О. Б. Реалізація функцій педагогічного дизайну на прикладі дисципліни "Інформатика і комп'ютерна техніка"/О. Б. Бережна // Проблеми і перспективи розвитку IT-індустрії. -Харків:ХНЕУ ім. Семена Кузнеця, 2017.-С.85
15.

Преимущества адаптивной системы обучения/Ю. В. Бунтури, О. В. Канищева, М. А. Вовк // Проблеми і перспективи розвитку IT-індустрії. -Харків:ХНЕУ ім. Семена Кузнеця, 2017.-С.68
16.

Вержанская О. Клубное обучение как один из инструментов коммуникативной активности студентов/О. Вержанская, Т. Лагута. // Новий Колегіум. -Х.:Колегіум, 2018,N N 4.-С.26-28
17.

Волосюк М. Формування предметних компетенцій в умовах іншомовного навчального середовища/М. Волосюк, О. Проценко, О. Печерцев // Новий Колегіум. -Х.:Колегіум, 2018,N N 3.-С.80-84
18.

Спіцин Є. Когнітивний підхід у підготовці майбутніх офіцерів-прикордонників до спілкування англійською мовою/Є. Спіцин, Н. Назаренко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогіка. -Київ:ВПЦ "Київ. ун-т", 2018,N 2018. Вип. 1(7).-С.62-65
19.

Хоменко Л. Використання технології Bring Your Own Device у підготовці майбутніх учителів освітньої галузі "Технології"/Л. Хоменко // Вища школа. -Київ:Знання, 2018,N N 12.-С.76-85
20.

Солошенко О. Використання методики ресурсно-орієнтованого навчання при викладанні дисциплін гуманітарного циклу: теоретичний аспект/О. Солошенко, О. Колмакова // Новий Колегіум. -Х.:Колегіум, 2018,N N 3.-С.62-67
 1-20    21-40   41-60   61-63 
 

Умовні позначення місця знаходження

3_пов.(ЗПІ) – зала правової інформації, НБК

4_пов.(НАб) – абонемент наукової літератури, НБК

4_пов.(ДБФ) – довідково-бібліографічний фонд, НБК

5_пов.(З/П) – зала періодичних видань, НБК

6_пов.(АХЛ) – абонемент художньої літератури, НБК

6_пов.(ЗІЛ) – зала літератури іноземними мовами, НБК

7_пов.(Хр) – книгосховище, НБК

8_пов.(РК) – книгосховище рідкісних видань та дисертацій, НБК

НБВ – інформаційно-бібліографічний відділ, НБК, 7 поверх

Ст.Аб. – студентський абонемент, НБК, 5 поверх

Філ №1 – філія № 1 (вул. Динамівська, 4)

Філ №2 – філія № 2 (вул. Григорія Сковороди, 106)

Полт. фак. – Полтавський юридичний інститут, м. Полтава