Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого ⚖ Головна ⓘ Довiдка
Авторизацiя
Прiзвище (укр.)
N Читацького квитка
 

Бази даних


Eлектронний каталог - результати пошуку

Вид пошуку

  • Власна база даних
  • Більше 728 000 документів: книги, статті, збірники наукових праць, рідкісні видання, дисертації, автореферати
  • Створюється з 1999 року
  • Легкий, зручний, багатоаспектний інформаційний пошук
  • Можливість цілодобово працювати з інформаційним контентом
  • Електронне замовлення книг дистанційно
Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Е-картотека "Публікації вчених НЮУ ім. Ярослава Мудрого в Scopus" (1)
Формат представлення знайдених документів :
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Пошуковий запит: 

(<.>U=378.147<.>)

Загальна кількість знайденихдокументів : 63
Показані документи с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-63 
1.

Fursa V. On the expediency of using the online system of modelling activities "openlabyrinth" in teaching practice-oriented disciplines in higher education institutions with specific learning conditions /V. Fursa // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія "Юридичні науки", 2023,N N 9.-С.16-20
2.

Kulchytska N. Y. The oretical aspects of the formation of professional qualities of the head of the educational institution (competent approach)/N. Y. Kulchytska, R. V. Kulchytskyi // Вісник науки та освіти. -Дніпро, 2023,N N 5.-С.282-302
3.

Ostrovska M. Y. Innovative application in the management of higher education institutions/M. Y. Ostrovska // Вісник науки та освіти. -Дніпро, 2023,N N 9.-С.247-256
4.

Афанасьєв А. О. Розвиток пізнавальної активності майбутніх офіцерів кінологічних підрозділів у процесі навчання за спеціалізацією/А. О. Афанасьєв, Д. В. Софіян, С. В. Серховець // Актуальні питання у сучасній науці. -Київ:Вид. група "Наукові перспективи", 2023,N N 9.-С.651-661
5.

Бабій А. П. Комунікативна компетентність - основа професійної діяльності спеціаліста/А. П. Бабій, С. В. Турлюк // Молодий вчений. -Одеса:Молодий вчений, 2023,N N 1.1(113.1).-С.1-5
6.

Барабанова Н. Р. Соціально-ділова компетентність сучасного фахівця: проблеми розвитку та моделювання/Н. Р. Барабанова // Вісник Харківської державної академії культури. -Харків:ХДАК, 2012. т.Вип.38.-С.258
7.

Барабанова Н. Р. Структурна характеристика соціально-ділової комунікації в професійній сфері/Н. Р. Барабанова // Вісник Харківської державної академії культури. -Харків:ХДАК, 2015. т.Вип.47:Серія: Соціальні коммунікації.-С.100-109
8.

Бережна О. Б. Реалізація функцій педагогічного дизайну на прикладі дисципліни "Інформатика і комп'ютерна техніка"/О. Б. Бережна // Проблеми і перспективи розвитку IT-індустрії. -Харків:ХНЕУ ім. Семена Кузнеця, 2017.-С.85
9.

Бутенко В. Формування естетичної свідомості студентської молоді у закладах вищої освіти/В. Бутенко // Вища школа. -Київ:Знання, 2020,N N 7/8.-С.78-84
10.

Вієвська М. Формування мотивації фахівця до безперервної професійної освіти/М. Вієвська, Л. Красовська // Вища школа. -К.:Знання, 2011,N N 1.-С.75-82
11.

Вдосконалення викладання у вищій освіті: теорія та практика/Ін-т вищої освіти НАПН України. - 2023
12.

Вержанская О. Клубное обучение как один из инструментов коммуникативной активности студентов/О. Вержанская, Т. Лагута. // Новий Колегіум. -Х.:Колегіум, 2018,N N 4.-С.26-28
13.

Винничук Р. Інноваційні підходи до мотивації студентів покоління Z/Р. Винничук // Вища школа. -Київ:Знання, 2020,N N 1.-С.72-79
14.

Висікайло Т. В. Пейзажне мислення в контексті професійного навчання майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва/Т. В. Висікайло // Лютневі наукові читання. -Київ, 2021.-С.47-50
15.

Волосюк М. Формування предметних компетенцій в умовах іншомовного навчального середовища/М. Волосюк, О. Проценко, О. Печерцев // Новий Колегіум. -Х.:Колегіум, 2018,N N 3.-С.80-84
16.

Гладкий О. Doon, Zoom і Google Classroom, або модульність свідомості як наслідок модульності подій/О. Гладкий, В. Лисяна // Вища школа. -Київ:Знання, 2021,N N 12.-С.43-48
17.

Головко Н. Інноваційні педагогічні технології як метод активізації пізнавальної діяльності студентів у фаховий підготовці/Н. Головко, В. Заруцька, А. Черепаха // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогіка. -Київ:ВПЦ "Київ. ун-т", 2020,N 2020. Вип. 2 (12).-С.9-12
18.

Гороховатський О. В. Етапи створення електронних навчальних курсів/О. В. Гороховатський // Проблеми і перспективи розвитку IT-індустрії. -Харків:ХНЕУ ім. Семена Кузнеця, 2017.-С.71
19.

Дєордіца Т. До проблеми розроблення ергономічних інтелект-карт/Т. Дєордіца, М. Вороніна // Вища школа. -Київ:Знання, 2020,N N 9.-С.39-48
20.

Дементьєва Т. Використання навчально-мовленнєвих ситуацій на етапах навчання наукового стилю мовлення/Т. Дементьєва, О. Тесаловська // Новий Колегіум. -Х.:Колегіум, 2021,N N 1(27 мая-2 июня).-С.100-105
 1-20    21-40   41-60   61-63 
 

Умовні позначення місця знаходження

3_пов.(ЗПІ) – зала правової інформації, НБК

4_пов.(НАб) – абонемент наукової літератури, НБК

4_пов.(ДБФ) – довідково-бібліографічний фонд, НБК

5_пов.(З/П) – зала періодичних видань, НБК

6_пов.(АХЛ) – абонемент художньої літератури, НБК

6_пов.(ЗІЛ) – зала літератури іноземними мовами, НБК

7_пов.(Хр) – книгосховище, НБК

8_пов.(РК) – книгосховище рідкісних видань та дисертацій, НБК

НБВ – інформаційно-бібліографічний відділ, НБК, 7 поверх

Ст.Аб. – студентський абонемент, НБК, 5 поверх

Філ №1 – філія № 1 (вул. Динамівська, 4)

Філ №2 – філія № 2 (вул. Григорія Сковороди, 106)

Полт. фак. – Полтавський юридичний інститут, м. Полтава