Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого ⚖ Головна ⓘ Довiдка
Авторизацiя
Прiзвище (укр.)
N Читацького квитка
 

Бази даних


Eлектронний каталог - результати пошуку

Вид пошуку

  • Власна база даних
  • Більше 728 000 документів: книги, статті, збірники наукових праць, рідкісні видання, дисертації, автореферати
  • Створюється з 1999 року
  • Легкий, зручний, багатоаспектний інформаційний пошук
  • Можливість цілодобово працювати з інформаційним контентом
  • Електронне замовлення книг дистанційно
Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Е-картотека "Публікації вчених НЮУ ім. Ярослава Мудрого в Scopus" (1)
Формат представлення знайдених документів :
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Пошуковий запит: 

(<.>U=378.147<.>)

Загальна кількість знайденихдокументів : 63
Показані документи с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-63 
1.

Яригіна Є. П. Дуальна модель освіти: досвід запровадження/Є. П. Яригіна // Проблеми нормотворення, реалізації та тлумачення норм права у світлі загальновизнаного принципу верховенства права. -Харків:Право, 2019.-С.104-106
2.

Шумський О. Л. До питання адаптації здобувачів освіти з особливими освітніми потребами до умов навчання у ЗВО/О. Л. Шумський, О. О. Шумська // Вісник науки та освіти. -Дніпро, 2022,N N 2(2).-С.258-268
3.

Шумило М. Є. Проблема якості юридичної освіти або чому маємо те, чого не повинні мати?/М. Є. Шумило // Вісник Національної академії правових наук України. -Харків:Право, 2023. т.2023. Т. 30. № 4.-С.391-419
4.

Шумило М. Є. Проблема якості юридичної освіти або чому маємо те, чого не повинні мати?/М. Є. Шумило // Вісник Національної академії правових наук України. -Харків:Право, 2023. т.2023. Т. 30. № 3.-С.391-419
5.

Шелестова А. М. Онлайн сервіси як перспективні та альтернативні засоби навчання студентів ВНЗ України/А. М. Шелестова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. -Київ:Нац. акад. керів. кадрів культури і мистецтв, 2018,N N 2.-С.23-29
6.

Шевченко І. Ю. Перспективи вдосконалення освітньо-професійних програм підготовки фахівців для автомобільної промисловості на засадах дуальної форми навчання/І. Ю. Шевченко // Економіка, фінанси, право. -Киiв, 2019,N N 8.-С.26-31
7.

Хоменко Л. Використання технології Bring Your Own Device у підготовці майбутніх учителів освітньої галузі "Технології"/Л. Хоменко // Вища школа. -Київ:Знання, 2018,N N 12.-С.76-85
8.

Халіна В. Апгрейдінг освітніх програм: методичні аспекти сучасного підходу до формулювання результатів навчання/В. Халіна, О. Сироватський // Новий Колегіум. -Х.:Колегіум, 2020,N N 4.-С.113-117
9.

Тодорова Є. М. Методологічно-концептуальні засади сучасного бібліографознавства (частина 1)/Є. М. Тодорова // Вісник Харківської державної академії культури. -Харків:ХДАК, 2014. т.Вип.43.-С.136-143
10.

Тодорова Є. М. Методологічно-концептуальні засади сучасного бібліографознавства (2 частина)/Є. М. Тодорова // Вісник Харківської державної академії культури. -Харків:ХДАК, 2014. т.Вип.44.-С.63-72
11.

Тодика Ю. М. Роль викладання конституційного права України для формування сучасної правової культури студентів-юристів/Ю. М. Тодика // Парадигми конституційного права: історія та сучасність. XII Тодиківські читання. -Харків:Права людини, 2019.-С.29-31
12.

Стрілкова Т. Мотивація студентів до отримання технічної та фізико-математичної освіти/Т. Стрілкова // Новий Колегіум. -Х.:Колегіум, 2020,N N 3.-С.7-11
13.

Спіцин Є. Корпоративна культура як фактор розвитку професійної ідентичності студента у закладі вищоїо світи/Є. Спіцин, М. Мисник // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогіка. -Київ:ВПЦ "Київ. ун-т", 2021,N 2021. Вип. 1 (13).-С.68-72
14.

Спіцин Є. Когнітивний підхід у підготовці майбутніх офіцерів-прикордонників до спілкування англійською мовою/Є. Спіцин, Н. Назаренко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогіка. -Київ:ВПЦ "Київ. ун-т", 2018,N 2018. Вип. 1(7).-С.62-65
15.

Солошенко О. Використання методики ресурсно-орієнтованого навчання при викладанні дисциплін гуманітарного циклу: теоретичний аспект/О. Солошенко, О. Колмакова // Новий Колегіум. -Х.:Колегіум, 2018,N N 3.-С.62-67
16.

Сокол Т. Г. Педагогічні технології навчання у вищій школі в умовах сучасних викликів/Т. Г. Сокол, О. О. Фастовець // Інноваційна педагогіка. -Одеса, 2022,N N 50(2).-С.92-95
17.

Саєнко Н. В. Про досвід і завдання патріотичного виховання/Н. В. Саєнко // Вісник Харківської державної академії культури. -Харків:ХДАК, 2014. т.Вип.42.-С.269-277
18.

Преимущества адаптивной системы обучения/Ю. В. Бунтури, О. В. Канищева, М. А. Вовк // Проблеми і перспективи розвитку IT-індустрії. -Харків:ХНЕУ ім. Семена Кузнеця, 2017.-С.68
19.

Полухтович Т. Дослідження якісної характеристики діяльності викладачів/Т. Полухтович, О. Каленюк // Актуальні питання гуманітарних наук. -Дрогобич:Гельветика, 2022. т.Вип. 55. Том 2.-С.290-294
20.

Олійник A. B. Використання методів статистики та Google Форм для покращення освітнього процесу з навчальної дисципліни "Цивільний захист у надзвичайних ситуаціях"/A. B. Олійник, Є. В. Карманний // Реалізація права на працю і безпека людини в сучасних умовах життєдіяльності. -Харків:НЮУ ім. Ярослава Мудрого, 2019.-С.412-417
 1-20    21-40   41-60   61-63 
 

Умовні позначення місця знаходження

3_пов.(ЗПІ) – зала правової інформації, НБК

4_пов.(НАб) – абонемент наукової літератури, НБК

4_пов.(ДБФ) – довідково-бібліографічний фонд, НБК

5_пов.(З/П) – зала періодичних видань, НБК

6_пов.(АХЛ) – абонемент художньої літератури, НБК

6_пов.(ЗІЛ) – зала літератури іноземними мовами, НБК

7_пов.(Хр) – книгосховище, НБК

8_пов.(РК) – книгосховище рідкісних видань та дисертацій, НБК

НБВ – інформаційно-бібліографічний відділ, НБК, 7 поверх

Ст.Аб. – студентський абонемент, НБК, 5 поверх

Філ №1 – філія № 1 (вул. Динамівська, 4)

Філ №2 – філія № 2 (вул. Григорія Сковороди, 106)

Полт. фак. – Полтавський юридичний інститут, м. Полтава