Пошуковий запит: (<.>U=351.86(477)<.>) |
Загальна кількість знайденихдокументів : 113
Показані документи с 1 по 20 |
|
1.
| Мищак І. Питання удосконалення охорони культурної спадщини в Україні в контексті децентралізації влади/І. Мищак // Національна безпека: моніторинг реалізації законодавства України. -Київ:Ін-т законодавства Верховної Ради України, 2018.-С.131-135
|
2.
| Ніколаєнко Н. Тенденції запровадження інструментів деліберативної демократії в Україні: від філософського осмислення до законодавчих ініціатив/Н. Ніколаєнко // Національна безпека: моніторинг реалізації законодавства України. -Київ:Ін-т законодавства Верховної Ради України, 2018.-С.136-147
|
3.
| Остапенко В. Забезпечення права на свободу віросповідання в процесі децентралізації влади в Україні/В. Остапенко // Національна безпека: моніторинг реалізації законодавства України. -Київ:Ін-т законодавства Верховної Ради України, 2018.-С.148-153
|
4.
| Мазур Т. Роль Міністерства культури у виробленні правових основ охорони культурної спадщини України в умовах децентралізації влади/Т. Мазур // Національна безпека: моніторинг реалізації законодавства України. -Київ:Ін-т законодавства Верховної Ради України, 2018.-С.127-130
|
5.
| Копчак В. Реформа децентралізації у сфері відповідальності Національної поліції та інших органів системи МВС/В. Копчак, В. Солов'ян // Національна безпека: моніторинг реалізації законодавства України. -Київ:Ін-т законодавства Верховної Ради України, 2018.-С.105-109
|
6.
| Куян І. Безпековий вимір реформи місцевого самоврядування/І. Куян // Національна безпека: моніторинг реалізації законодавства України. -Київ:Ін-т законодавства Верховної Ради України, 2018.-С.110-117
|
7.
| Лещенко О. Цивільний захист в умовах децентралізації в Україні: аспекти правового регулювання/О. Лещенко // Національна безпека: моніторинг реалізації законодавства України. -Київ:Ін-т законодавства Верховної Ради України, 2018.-С.118-126
|
8.
| Самусь М. Децентралізація у сфері охорони державного кордону/М. Самусь // Національна безпека: моніторинг реалізації законодавства України. -Київ:Ін-т законодавства Верховної Ради України, 2018.-С.175-179
|
9.
| Слюсарчук І. Контррозвідувальна стратегія України: інтеграція громадянського суспільства та сектору безпеки в умовах децентралізації/І. Слюсарчук // Національна безпека: моніторинг реалізації законодавства України. -Київ:Ін-т законодавства Верховної Ради України, 2018.-С.180-185
|
10.
| Червякова О. Загрози національній економіці в умовах посилення глобалізаційних тенденці/О. Червякова // Національна безпека: моніторинг реалізації законодавства України. -Київ:Ін-т законодавства Верховної Ради України, 2018.-С.186-192
|
11.
| Родченко Л. Формування громадянського суспільства в Україні за принципами демократії та національної безпеки/Л. Родченко // Національна безпека: моніторинг реалізації законодавства України. -Київ:Ін-т законодавства Верховної Ради України, 2018.-С.170-174
|
12.
| Полтавець С. Формування росією груп впливу в Україні як фактор дестабілізації влади: до історії питання/С. Полтавець // Національна безпека: моніторинг реалізації законодавства України. -Київ:Ін-т законодавства Верховної Ради України, 2018.-С.154-159
|
13.
| Поляков Л. Безпекові аспекти децентралізації в Україні /Л. Поляков // Національна безпека: моніторинг реалізації законодавства України. -Київ:Ін-т законодавства Верховної Ради України, 2018.-С.160-164
|
14.
| Резнікова О. Особливості запровадження принципів національної стійкості у контексті забезпечення національної безпеки в умовах децентралізації/О. Резнікова // Національна безпека: моніторинг реалізації законодавства України. -Київ:Ін-т законодавства Верховної Ради України, 2018.-С.165-169
|
15.
| Згурець С. Щодо удосконалення "Укроборонпрому"/С. Згурець // Національна безпека: моніторинг реалізації законодавства України. -Київ:Ін-т законодавства Верховної Ради України, 2018.-С.39-43
|
16.
| Кравченко В. Парламентський контроль має стати ефективним інструментом розвитку ОПК/В. Кравченко // Національна безпека: моніторинг реалізації законодавства України. -Київ:Ін-т законодавства Верховної Ради України, 2018.-С.44-47
|
17.
| Шостак В. Міноборони фінансує близько 30 дослідно-конструкторських робіт з розробки нової зброї щорічно/В. Шостак // Національна безпека: моніторинг реалізації законодавства України. -Київ:Ін-т законодавства Верховної Ради України, 2018.-С.50-51
|
18.
| Єрьомін М. Необхідне спрощення проведення процедури експортного контролю/М. Єрьомін // Національна безпека: моніторинг реалізації законодавства України. -Київ:Ін-т законодавства Верховної Ради України, 2018.-С.38
|
19.
| Букін П. Проблема ціноутворення в державному оборонному замовленні потребує вирішення/П. Букін // Національна безпека: моніторинг реалізації законодавства України. -Київ:Ін-т законодавства Верховної Ради України, 2018.-С.31-32
|
20.
| Висоцький О. Оборонные предприятия должны получать кредиты по минимальной ставке/О. Висоцький // Національна безпека: моніторинг реалізації законодавства України. -Київ:Ін-т законодавства Верховної Ради України, 2018.-С.33-34
|
|
|