Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого ⚖ Головна ⓘ Довiдка
Авторизацiя
Прiзвище (укр.)
N Читацького квитка
 

Бази даних


Eлектронний каталог - результати пошуку

Вид пошуку

  • Власна база даних
  • Більше 728 000 документів: книги, статті, збірники наукових праць, рідкісні видання, дисертації, автореферати
  • Створюється з 1999 року
  • Легкий, зручний, багатоаспектний інформаційний пошук
  • Можливість цілодобово працювати з інформаційним контентом
  • Електронне замовлення книг дистанційно
Область поиска
Формат представлення знайдених документів :
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Пошуковий запит: 

(<.>U=339.138<.>)

Загальна кількість знайденихдокументів : 19
Показані документи с 1 по 19
1.

Котлер Ф. Основы маркетинга/Филип Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. - 1990
2.

Сильва Х. Искусство торговли по методу Сильва/Х. Сильва, Э. Бернд. - 1999
3.

Акимов Д. И. Проблемы формирования концептуальных основ социального маркетинга/Д. И. Акимов // Практична психологія та соціальна робота. -Киiв:"СОЦИС-ПРЕС", 2008,N N 4.-С.17-20
4.

Котлер Ф. Стратегічний маркетинг для навчальних закладів/Філіп Котлер, Карен Ф. А. Фокс. - 2011
5.

Orlov N. M. New Product in Marketing and Organization of Its Production in Modern Conditions/N. M. Orlov, E. A. Kovalenko // Міжнародний журнал освіти і науки. -Харьков:ХОГОКЗ, 2018. т.Том Vol.1,N N No.1/2.-С.28-33
6.

Зацерківна М. О. Функції, структура й основи формування іміджу закладів вищої освіти/М. О. Зацерківна // Вісник Харківської державної академії культури. -Харків:ХДАК, 2018. т.Вип. 53:Серія: Соціальні коммунікації.-С.233-241
7.

Набатова О. О. Продуктовий консалтинг: сутність, основні послуги та технології/О. О. Набатова // Економічна теорія та право. -Харків:Право, 2019,N 2019. № 4 (39).-С.83-98
8.

Іващенко М. В. Актуальні питання медіавпливу в PR-консалтінгу/М. В. Іващенко // Економічна теорія та право. -Харків:Право, 2021,N 2021. № 2 (45).-С.141-145
9.

Крикун В. Сучасні технології аналізу поведінки споживачів у цифровому маркетингу/В. Крикун // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Міжнародні відносини. -Київ:ВПЦ "Київ. ун-т", 2021,N 2021. Вип. 1 (53).-С.36-41
10.

Левковець О. М. Lean-startup для корпорацій: актуальні технології інноваційного бізнес-консалтінгу/О. М. Левковець // Економічна теорія та право. -Харків:Право, 2021,N 2021. № 2 (45).-С.136-141
11.

Shved Yu. A. Impact of COVID-19 on the scope and framework of due dilligence/Yu. A. Shved // Економічна теорія та право. -Харків:Право, 2021,N 2021. № 2 (45).-С.130-133
12.

Губін К. Г. Шляхи розвитку маркетингового бізнес-консалтингу в Україні/К. Г. Губін // Економічна теорія та право. -Харків:Право, 2021,N 2021. № 2 (45).-С.52-67
13.

Камінська Т. М. Дискусійні проблеми діяльності міжнародних консалтингових компаній в умовах пандемії COVID-19/Т. М. Камінська // Економічна теорія та право. -Харків:Право, 2021,N 2021. № 2 (45).-С.133-136
14.

Носань Н. С. Продакт-плейсмент як сучасний прийом маркетингу/Н. С. Носань, О. О. Кладова // Вісник науки та освіти. -Дніпро, 2022,N N 3(3).-С.286-294
15.

Shcherbachenko V. O. Communication of stakeholders in the process of commercialization of innovations in the world market/V. O. Shcherbachenko, S. I. Kotenko, L. Yu. Saher // Академічний огляд. -Дніпро, 2022,N N 2.-С.158-170
16.

Могилевська О. Ю. Dіgital-технології у підприємницькій діяльності в контексті розвитку Індустрії 4.0 в Україні /О. Ю. Могилевська, А. М. Слободяник // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія "Економічні науки", 2022,N N 1
17.

Семененко К. Ю. Адаптована концепція холістичного маркетингу як інструмент залучення та утримання споживачів/К. Ю. Семененко, М. Є. Дунін, С. Б. Розумей // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія "Економічні науки", 2022,N N 4
18.

Liang R. Consumer psychology: the core of brand strategy implementation/R. Liang, K. Blumska, T. Xu // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія "Економічні науки", 2022,N N 4
19.

Ржеуський А. SWOT-аналіз дистанційного бібліотечно-інформаційного обслуговування бібліотек закладів вищої освіти України/А. Ржеуський, Н. Кунанець // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. -Київ:Нац. акад. керів. кадрів культури і мистецтв, 2023,N N 2.-С.11-24
 

Умовні позначення місця знаходження

3_пов.(ЗПІ) – зала правової інформації, НБК

4_пов.(НАб) – абонемент наукової літератури, НБК

4_пов.(ДБФ) – довідково-бібліографічний фонд, НБК

5_пов.(З/П) – зала періодичних видань, НБК

6_пов.(АХЛ) – абонемент художньої літератури, НБК

6_пов.(ЗІЛ) – зала літератури іноземними мовами, НБК

7_пов.(Хр) – книгосховище, НБК

8_пов.(РК) – книгосховище рідкісних видань та дисертацій, НБК

НБВ – інформаційно-бібліографічний відділ, НБК, 7 поверх

Ст.Аб. – студентський абонемент, НБК, 5 поверх

Філ №1 – філія № 1 (вул. Динамівська, 4)

Філ №2 – філія № 2 (вул. Григорія Сковороди, 106)

Полт. фак. – Полтавський юридичний інститут, м. Полтава