Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого ⚖ Головна ⓘ Довiдка
Авторизацiя
Прiзвище (укр.)
N Читацького квитка
 

Бази даних


Eлектронний каталог - результати пошуку

Вид пошуку

  • Власна база даних
  • Більше 728 000 документів: книги, статті, збірники наукових праць, рідкісні видання, дисертації, автореферати
  • Створюється з 1999 року
  • Легкий, зручний, багатоаспектний інформаційний пошук
  • Можливість цілодобово працювати з інформаційним контентом
  • Електронне замовлення книг дистанційно
Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Зведений електронний каталог «Правова освіта. Правова культура» (3)Е-картотека "Публікації вчених НЮУ ім. Ярослава Мудрого в Scopus" (2)
Формат представлення знайдених документів :
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Пошуковий запит: 

(<.>U=330.3<.>)

Загальна кількість знайденихдокументів : 76
Показані документи с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-76 
1.

Fayvishenko D. Analysis of media/D. Fayvishenko // Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації. -Київ:Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019.-С.48-50
2.

Goncharova I. V. Advanced instrumental methods in food and water analysis/I. V. Goncharova, D. A. Golovko // Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації. -Київ:Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019.-С.57-70
3.

Kychko I. Methodical approaches to evaluation of the creative potential of Ukraine/I. Kychko, A. Кholodnytska // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. -Київ:ВПЦ "Київ. ун-т", 2019,N 2019. Вип. 1 (202).-С.28-34
4.

Lacková A. International experience of comparative testing of goods and services/A. Lacková, M. Jarossová, M. Iuliia // Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації. -Київ:Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019.-С.138-141
5.

Shinasak S. Crisis and new economy formation/S. Shinasak // Науковий простір: актуальні питання, досягнення та інновації. -Вінниця:Європ. наук. платформа, 2022.-С.21-24
6.

Sombart, Werner Der moderne kapitalismus. Bd. 1:Die genesis des kapitalismus. - 1902
7.

The Map is Not the Territory: a Critical Evaluation of Current Economic Thinking/A. O. Moscardini, K. Lawler, T. Vlasova // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. -Київ:ВПЦ "Київ. ун-т", 2022,N 2022. Вип. 1 (218).-С.25-31
8.

Tsyhenko A. Assessment of enterprise's competitiveness/A. Tsyhenko // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія "Економічні науки", 2022,N N 3
9.

Zaccomer G. P. Shift-Share Analysis with Spatial Structure: an Application to Italian Industrial Districts/G. P. Zaccomer // Transition Studies Review, 2006. т.Том Vol.13,N N 1.-С.213-227
10.

Zat'ko J. Central and eastern European economic cooperation: foundations and prospects in the common european markets for goods and services/J. Zat'ko, V. Chebotarov, B. Glinkowska-Krauze // Europska veda : Vedesky casopis, 2022,N N 2.-С.37-44
11.

Ідентифікаційна експертиза текстильного взуття/Т. А. Караваєв [та ін.] // Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації. -Київ:Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019.-С.59-62
12.

Ільченко Н. Б. Впровадження концепції логістики 4.0 на підприємствах/Н. Б. Ільченко // Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації. -Київ:Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019.-С.108-111
13.

Індутний В. В. Товарознавча характеристика асортименту ювелірних особистих прикрас/В. В. Індутний, К. А. Пірковіч // Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації. -Київ:Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019.-С.82-85
14.

Алданькова Г. В. Мобільні засоби просування торговельних мереж/Г. В. Алданькова // Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації. -Київ:Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019.-С.34-37
15.

Антюшко Д. П. Захист прав споживачів на безпечність харчових продуктів/Д. П. Антюшко, В. Д. Трунова // Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації. -Київ:Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019.-С.8-10
16.

Бабій О. В. Моніторинг закладів ресторанного господарства/О. В. Бабій, М. О. Сидоров // Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації. -Київ:Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019.-С.11-13
17.

Вишневський В. П. Технологічні розриви: концепція, моделі, шляхи подолання/В. П. Вишневський, О. М. Гаркушенко, С. І. Князєв // Наука та інновації. -Київ:Видавничий дім “Академперіодика” , 2020,N N 2.-С.3-19
18.

Врублевська-Місюна К. М. Правові форми інноваційного інвестування/К. М. Врублевська-Місюна. - 2017
19.

Врублевська-Місюна К. М. Правові форми інноваційного інвестування/К. М. Врублевська-Місюна ; наук. кер. роботи Н. В. Барахтян. - 2017
20.

Врублевська-Місюна К. М. Правові форми інноваційного інвестування/К. М. Врублевська-Місюна ; кер. роботи Н. В. Барахтян ; офіц. опон.: В. А. Устименко, І. І. Килимник. - 2018
 1-20    21-40   41-60   61-76 
 

Умовні позначення місця знаходження

3_пов.(ЗПІ) – зала правової інформації, НБК

4_пов.(НАб) – абонемент наукової літератури, НБК

4_пов.(ДБФ) – довідково-бібліографічний фонд, НБК

5_пов.(З/П) – зала періодичних видань, НБК

6_пов.(АХЛ) – абонемент художньої літератури, НБК

6_пов.(ЗІЛ) – зала літератури іноземними мовами, НБК

7_пов.(Хр) – книгосховище, НБК

8_пов.(РК) – книгосховище рідкісних видань та дисертацій, НБК

НБВ – інформаційно-бібліографічний відділ, НБК, 7 поверх

Ст.Аб. – студентський абонемент, НБК, 5 поверх

Філ №1 – філія № 1 (вул. Динамівська, 4)

Філ №2 – філія № 2 (вул. Григорія Сковороди, 106)

Полт. фак. – Полтавський юридичний інститут, м. Полтава