Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого ⚖ Головна ⓘ Довiдка
Авторизацiя
Прiзвище (укр.)
N Читацького квитка
 

Бази даних


Eлектронний каталог - результати пошуку

Вид пошуку

  • Власна база даних
  • Більше 728 000 документів: книги, статті, збірники наукових праць, рідкісні видання, дисертації, автореферати
  • Створюється з 1999 року
  • Легкий, зручний, багатоаспектний інформаційний пошук
  • Можливість цілодобово працювати з інформаційним контентом
  • Електронне замовлення книг дистанційно
Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Зведений електронний каталог «Правова освіта. Правова культура» (4)
Формат представлення знайдених документів :
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Пошуковий запит: 

(<.>A=Ваксман, Р. В.$<.>)

Загальна кількість знайденихдокументів : 27
Показані документи с 1 по 20
 1-20    21-27 
1.

Ваксман Р. В. Завдання інноваційної політики держави: правові засоби реалізації/Р. В. Ваксман // Актуальні проблеми модернізації інноваційного законодавства України: матеріали наук.-практ. конф. м. Харків, 28 жовт. 2010 р.. -Х.:НДІ держ. буд-ва та місц. самоврядування, 2010.-С.76-78
2.

Ваксман Р. В. Право на підприємницьку діяльність - основа правового положення особи в сучасному суспільстві/Р. В. Ваксман // Громадянське суспільство і права людини. -Х.:НДІ держ. буд-ва та місц. самоврядування, 2010.-С.220-223
3.

Ваксман Р. В. Інноваційні підходи до визначення кола правопорушень у сфері рекламної діяльності/Р. В. Ваксман // Проект Інноваційного кодексу України як новий етап розвитку нормотворення в інноваційній сфері. -Х.:ФІНН, 2011.-С.186-188
4.

Ваксман Р. В. Забезпечення права споживчого вибору в умовах сучасних технологій рекламної діяльності/Р. В. Ваксман // Юридична осінь 2011 року. -Харків:Нац. ун-т "Юрид. акад. України ім. Ярослава Мудрого", 2011.-С.213-216
5.

Ваксман Р. В. "Інноваційні" засоби рекламної діяльності та проблеми їх правової оцінки/Р. В. Ваксман // Шляхи формування національної інноваційної системи та удосконалення інноваційного законодавства. -Х.:НДІ ПЗІР, 2011.-С.203-206
6.

Ваксман Р. В. Проблеми вдосконалення законодавства України про рекламну діяльність/Р. В. Ваксман // Юрист України. -Х.:Право, 2012,N N 3.-С.49-57
7.

Ваксман Р. В. Вдосконалення законодавчої техніки в Законі України "Про рекламу"/Р. В. Ваксман // Юридична осінь 2012 року. -Харків:Нац. ун-т "Юрид. акад. України ім. Ярослава Мудрого", 2012.-С.230-233
8.

Засоби та механізми господарсько-правового регулювання/за наук. ред. Д. В. Задихайла. - 2013
9.

Ваксман Р. В. Сучасний арсенал маніпулятивних технологій в рекламі: законодавча оптимізація заборон/Р. В. Ваксман // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія: Економічна теорія та право. -Х.:Право, 2012,N 2012. № 4 (11).-С.85-95
10.

Ваксман Р. В. Відмежування рекламної діяльності від суміжних понять: проблема правової кваліфікації/Р. В. Ваксман // Юрист України. -Х.:Право, 2012,N N 4.-С.61-68
11.

Ваксман Р. В. Захист споживачів від маніпулятивних технологій у рекламній діяльності: господарсько-правовий аспект/Р. В. Ваксман // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія: Економічна теорія та право. -Х.:Право, 2012,N 2012. № 2 (9).-С.139-148
12.

Ваксман Р. В. Product placement як вияв недобросовісної прихованої реклами: проблема правової кваліфікації/Р. В. Ваксман // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія: Економічна теорія та право. -Х.:Право, 2013,N 2013. № 1 (12).-С.207-215
13.

Ваксман Р. В. Принципи добросовісної рекламної діяльності: завдання нормотворчої техніки/Р. В. Ваксман // Юрист України. -Х.:Право, 2013,N N 1.-С.63-70
14.

Ваксман Р. В. Заборони як правовий засіб законодавчого регулювання рекламної діяльності/Р. В. Ваксман // Юрист України. -Х.:Право, 2013,N N 2.-С.81-88
15.

Ваксман Р. В. Окремі проблеми правового регулювання рекламної діяльності у мережі Інтернет/Р. В. Ваксман // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія: Економічна теорія та право. -Х.:Право, 2013,N 2013. № 2 (13).-С.334-335
16.

Ваксман Р. В. Вдосконалення господарсько-правового забезпечення рекламної діяльності/Р. В. Ваксман ; кер. роботи Д. В. Задихайло ; офіц. опон.: О. П. Подцерковний, І. Б. Чайкін. - 2014
17.

Ваксман Р. В. Вдосконалення господарсько-правового забезпечення рекаламної діяльності/Р. В. Ваксман ; наук. кер. Д. В. Задихайло. - 2014
18.

Ваксман Р. В. Рекламна діяльність: проблеми господарсько-правового забезпечення/Р. В. Ваксман. - 2014
19.

Ваксман Р. В. Проблеми господарсько-правового забезпечення рекламної діяльності в Україні/Р. В. Ваксман // Господарсько-правова політика в умовах загрози державному суверенітету України. -Полтава:ТОВ "Фірма "Техсервіс", 2015.-С.27-28
20.

Ваксман Р. В. Окремі проблем вдосконалення законодавства України про рекламну діяльність/Р. В. Ваксман // Процеси економічної глобалізації та напрями модернізації правового господарського порядку в Україні. -Харків:Юрайт, 2012.-С.120-124
 1-20    21-27 
 

Умовні позначення місця знаходження

3_пов.(ЗПІ) – зала правової інформації, НБК

4_пов.(НАб) – абонемент наукової літератури, НБК

4_пов.(ДБФ) – довідково-бібліографічний фонд, НБК

5_пов.(З/П) – зала періодичних видань, НБК

6_пов.(АХЛ) – абонемент художньої літератури, НБК

6_пов.(ЗІЛ) – зала літератури іноземними мовами, НБК

7_пов.(Хр) – книгосховище, НБК

8_пов.(РК) – книгосховище рідкісних видань та дисертацій, НБК

НБВ – інформаційно-бібліографічний відділ, НБК, 7 поверх

Ст.Аб. – студентський абонемент, НБК, 5 поверх

Філ №1 – філія № 1 (вул. Динамівська, 4)

Філ №2 – філія № 2 (вул. Григорія Сковороди, 106)

Полт. фак. – Полтавський юридичний інститут, м. Полтава