Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : Я54/Х 21
Заглавие : Вісник Харківської державної академії культури : Серія: Соціальні коммунікації : зб. наук. пр. Вип.46
Выходные данные : Харків: ХДАК, 2015
Колич.характеристики :232 с
Коллективы : Харківська державна академія культури
Цена : Б.ц.
ББК : Я54
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): научные сборники--теория культуры--история культуры--социальные коммуникации--педагогика
Содержание : Гендерний підхід у бібліотекознавстві: теоретико-методологічний дискурс/ Н. М. Кушнаренко. Інформаційне забезпечення управлінських рішень у системі інформаційного менеджменту/ І. О. Давидова. Літературна комунікація як об'єкт загальної теорії соціальних комунікацій/ О. Л. Біличенко. Evolution of Libraries in Developing Countries in the International Information Space/ Tawalbeh Serhan Ahmad Al. US Library and Information Schools: Training and Accreditation Issues/ L. Ya. Filipova, O. V. Oliinyk. Web Analytics Usage in Online-activity of Ukrainian Libraries/ S. S. Rostovtsev. Методологічні підходи до побудови системи інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності організації соціокультурної сфери/ А. О. Дєгтяр. Специфіка функціонування електронного документообігу в комерційній галузі (на прикладі системи преміум-класу "Діло")/ О. В. Шевченко. Використання електронного документообігу в системі судочинства України/ О. О. Вдовіна. Муніципальний вектор реформування системи місцевого самоврядування в Україні (з історичного досвіду львівського магістрату)/ Г. З. Гірняк. Аномія як соціально-культурний феномен/ Г. В. Афенченко, Н. В. Шумлянська. Вплив медіа на розвиток професійного спорту/ А. В. Гусєв. Особливості контенту журналу "Хуторянин" (1896-1917 рр.)/ Є. В. Подобна. Видання медико-санітарних бюро губерній як тип спеціалізованої медичної преси/ В. О. Садівничий. Механізм формування моральної паніки в період суспільно-політичної кризи (на прикладі воєнного конфлікту на Cході України)/ І. В. Битюк. Discourse Analysis Methods in the Study of Social Processes/ V. M. Sheyko. Формування комунікативної компетентності менеджерів соціокультурної діяльності/ В. М. Чекштуріна. Чинники локомоції українського внутрішнього туриста/ В. В. Перехейда. PR-середовище нового покоління як база формування інноваційного PR-інструментарію/ О. В. Тодорова. Соціальний аспект регулювання рекламної діяльності на прикладі міжнародного досвіду/ Є. В. Толок. Моделювання протестного іміджу в соцмережах: тенденції й закономірності/ Л. В. Бадюл. Природа емоційного наповнення стереотипу/ І. В. Кулинич. Діагностика кризового стану в розвитку суб'єктів господарювання/ О. О. Губарев, О. Г. Головко.
Экземпляры :НБ НЮУ(1)
Свободны : НБ НЮУ(1)

Доп.точки доступа:
Шейко, B. М. \голов. ред.\