Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 050/К 38
Автор(ы) : Крикун В.
Заглавие : Сучасні технології аналізу поведінки споживачів у цифровому маркетингу
Место публикации : Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Міжнародні відносини/ Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ: ВПЦ "Київ. ун-т", 2021. - 2021. Вип. 1 (53). - С. 36-41 (Шифр 050/К 38-843207)
Примечания : Бібліогр. : с. 41
УДК : 050 + 339.138 + 327
ББК : Я54 + Ф4
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): цифровий маркетинг--поведінка споживачів--вебаналітика