Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 1(082)/А 43
Автор(ы) : Коваль, Віталій
Заглавие : Оптимальність як критерій адаптованості реклами у контексті комунікативної діяльності
Место публикации : Актуальні проблеми сучасної філософії та науки: виклики сьогодення: зб. наук. пр. (за матеріалами V Міжвуз. наук.-теорет. конф. молодих науковців від 4 груд. 2019 р.)/ М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. Івана Франка, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Рівнен. держ. гуманітар. ун-т, Соціолог. асоц. України. - Київ: КВІЦ, 2020. - С. 152-155. - ISBN 978-617-697-117-7 (Шифр 1(082)/А 43-895934)
Примечания : Бібліогр. : с. 155
УДК : 1(082) + 659
ББК : Ю2
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): реклама--рекламна діяльність--рекламні комунікації--рекламні послуги