Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 316/Т 48
Автор(ы) : Ткачук, Світлана, Стахурська, Світлана, Стахурський, Валерій
Заглавие : Копірайтинг соціальної реклами як інструмент соціального маркетингу: цілі та підходи
Место публикации : Економіка та суспільство/ Мукачівський державний університет. - 2022. - N 35. - ISSN 2524-0072 (Шифр Е341250/2022/35)
УДК : 316
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): marketing--social marketing--copywriting--copywriting of social advertising--social advertising--adver-tising audience--маркетинг--соціальний маркетинг--копірайтинг--копирайтинг--соціальна реклама--аудиторія--аудитория--інструмент

Доп.точки доступа:
Стахурська, Світлана; Стахурський, Валерій