Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 339.138/С 30
Автор(ы) : Семененко К. Ю., Дунін М. Є., Розумей С. Б.
Заглавие : Адаптована концепція холістичного маркетингу як інструмент залучення та утримання споживачів
Место публикации : Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія "Економічні науки". - 2022. - N 4 (Шифр М388054/2022/4)
УДК : 339.138
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): холізм--холизм--концепція маркетингу--маркетинг відносин--соціально-відповідальний маркетинг--маркетинг отношений--holism--marketing concept--holistic marketing concept--социально-ответственный маркетинг--relationship marketing--socially responsible marketing

Доп.точки доступа:
Дунін, М. Є.; Розумей, С. Б.