Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 330.3/П 32
Автор(ы) : Янковець Т. М.
Заглавие : Сучасні методи та інструменти реалізації стратегій цифрового маркетингу [Электронный ресурс]
Место публикации : Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 29 трав. 2019 р.)/ Київ. нац. торгов.-економ. ун-т. - Київ: Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019. - С. 51-52 (Шифр 330.3/П 32-572300)
Вид и объем ресурса: Електрон. текстові дані
Примечания : Бібліогр. : с. 52
УДК : 330.3
ББК : У9(4УКР)42
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): цифровий маркетинг--стратегії--цифрова трансформація--цифровая трансформация--маркетинг