Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 330.3/П 32
Автор(ы) : Ляшко І. І.
Заглавие : Торговельна реклама товарів як спосіб впливу на купівельний попит [Электронный ресурс]
Место публикации : Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 29 трав. 2019 р.)/ Київ. нац. торгов.-економ. ун-т. - Київ: Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019. - С. 45-48 (Шифр 330.3/П 32-572300)
Вид и объем ресурса: Електрон. текстові дані
Примечания : Бібліогр. : с. 47-48
УДК : 330.3 + 659
ББК : У9(4УКР)42
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): торговая реклама--реклама--товари--товары--купівельний попит--вплив--влияние