|
Вид документа : Статья из сборника (однотомник) Шифр издания : 330.3/П 32
Автор(ы) : Габрид А. І., Громова О. Є.
Заглавие : Міжнародний кодекс рекламної діяльності [Электронный ресурс]
Место публикации : Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 29 трав. 2019 р.)/ Київ. нац. торгов.-економ. ун-т. - Київ: Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019. - С. 37-40 (Шифр 330.3/П 32-572300) Вид и объем ресурса: Електрон. текстові дані Примечания : Бібліогр. : с. 40
УДК : 330.3 + 659 ББК : У9(4УКР)42 Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): рекламна діяльність--рекламная деятельность--міжнародний кодекс рекламної діяльності--международный кодекс рекламной деятельности--управління--управление
Доп.точки доступа: Громова, О. Є.
|
|