Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 050/Х 21
Автор(ы) : Олтаржевський Д. О.
Заглавие : Трансформація комунікаційних парадигм у світлі концепцій корпоративної соціальної відповідальності
Место публикации : Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна. Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. Серія "Соціальні комунікації"/ Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Харків: ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2016. - Вип. 10. - С. 40-45 (Шифр 050/Х 21-847286)
Примечания : Бібліогр. : с. 44-45.
УДК : 050 + 007:304:004.9
ББК : Я54
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): бізнес-компанія--місія компанії--корпоративні комунікації--соціальний маркетинг--соціальна реклама--бизнес-компания--миссия компании--корпоративные коммуникации--социальный маркетинг--социальная реклама