Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Булах Т. Д.
Заглавие : Теоретичне осмислення рекламної комунікації у сфері книговидання та книгорозповсюдження
Место публикации : Харківська державна академія культури. Вісник Харківської державної академії культури: зб. наук. пр./ "Харків. держ. акад. культури. - Харків: ХДАК, 2016. - Вип. 48: Серія: Соціальні коммунікації. - С. 19-33 (Шифр 008(06)/Х 21-962093)
Примечания : Бібліогр. : с. 28-33.
УДК : 655.55
ББК : Я54
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): реклама--рекламна комунікація--книговидання--книгорозповсюдження--рекламная коммуникация--книгоиздание--книгораспространения