Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 330.3/П 32
Заглавие : Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації [Электронный ресурс] : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 29 трав. 2019 р.)
Выходные данные : Київ: Київ. нац. торг.-економ. ун-т, 2019
Колич.характеристики :160 с
Коллективы : Київський національний торговельно-економічний університет
Вид и объем ресурса: Електрон. текстові дані
Примечания :
Цена : Б.ц.
УДК : 330.3
ББК : У9(4УКР)42
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): торговля--предпринимательство--научные конференции--наукові конференції
Аннотация: Тези Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції містять результати наукових досліджень, присвячених розкриттю актуальних питань торговельного підприємництва та логістики, маркетингової інноваційної діяльності підприємств торгівлі, наукового та практичного товарознавства, митного регулювання в Україні, управління безпечністю та якістю товарів і послуг, захисту прав споживачів. Матеріали представлено у авторській редакції. Відповідальність за зміст матеріалів несуть автори.
Экземпляры :Ел.верс.(1)
Свободны : Ел.верс.(1)

Доп.точки доступа:
Мазаракі, А. А. \відп. ред.\; Київський національний торговельно-економічний університет