|
Вид документа : Статья из сборника (однотомник) Шифр издания : Я54/Х 21
Автор(ы) : Афенченко Г. В., Шумлянська Н. В.
Заглавие : Концепція соціально-етичного маркетингу: недоліки впровадження та перспективи розвитку в туризмі
Место публикации : Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна. Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. Серія "Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм"/ Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Харків: ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2016. - Вип. 5. - С. 134-137 (Шифр Я54/Х 21-323431) Примечания : Бібліогр. : с. 137
ББК : Я54 + Ч518 + У9(4Укр)421.217 Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): маркетинг--социально-этическая теория--туристический маркетинг
Доп.точки доступа: Шумлянська, Н. В.
|
|