Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Довбня, Олена Миколаївна, Довбня О. М.
Заглавие : Становлення політичного маркетингу в Україні
Коллективы : Харківська асоціація політологів, Національна юридична академія України ім. Ярослава Мудрого
Место публикации : Виборча кампанія 2002: реальність, результати, перспективи: зб. наук. ст. (за матеріалами ХІІІ Харків. політолог. читань)/ Харків. асоц. політологів, НЮАУ ім. Ярослава Мудрого. - Харків: Право, 2002. - С. 52-55: табл. (Шифр Х620.5/В 41-903841)
ББК : С55.511 + Ф037
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): политический маркетинг--избирательные технологии (электоральные технологии)--маркетинг--маркетинговая деятельность

Доп.точки доступа:
Довбня, О. М.; Харківська асоціація політологівНаціональна юридична академія України ім. Ярослава Мудрого