Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : Я54/Ч 34
Автор(ы) : Чеберяко О.В., Смаль А.П.
Заглавие : Роль маркетингу в підвищенні ефективності страхування та його особливості
Место публикации : Вчені записки університету "Крок". Вип. 18 : за матеріалами міжнар. наук.-практ. конф. "Виклики та потреби бізнесу XXI століття", 28 листоп. 2008 р. : в 4 т. Т. 2. - К.: Ун-т економіки та права "Крок", 2008. - С. 251-258 (Шифр Я54/У 58-823565)
ББК : Я54 + Х623.212.1
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): страховой бизнес--коммерческое страхование--маркетинговая стратегия--маркетинговая деятельность--страховой маркетинг

Доп.точки доступа:
Смаль, А.П.